تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
کد خبر : 9683

از مانیکور جدید سلنا گومز می توان برای پاییز الهام گرفت

از مانیکور جدید سلنا گومز می توان برای پاییز الهام گرفت

اگر یک رنگ وجود داشته باشد که سلنا گومز تقریبا همیشه روی ناخن های خود داشته باشد، آن صورتی است. سلنا تقریباً از هر ترند مانیکوری استفاده کرده است، از ناخن‌ های درخشان دیسکو گرفته تا صورتی باربی، صورتی تند، ناخن‌ های براق. اما آخرین مانیکور او ممکن است شیرین ترین لحظه او باشد. در

اگر یک رنگ وجود داشته باشد که سلنا گومز تقریبا همیشه روی ناخن های خود داشته باشد، آن صورتی است. سلنا تقریباً از هر ترند مانیکوری استفاده کرده است، از ناخن‌ های درخشان دیسکو گرفته تا صورتی باربی، صورتی تند، ناخن‌ های براق. اما آخرین مانیکور او ممکن است شیرین ترین لحظه او باشد.

در 19 اکتبر، تام باچیک، هنرمند ناخن گومز، عکسی از نزدیک از ناخن‌ های صورتی کم‌ر نگ جدید گومز را منتشر کرد. و ظاهرش را به دلیل شباهت با رنگ، “مانیکور شیر شیک صورتی” نامید.

ناخن های مورد نظر با طول متوسط ​​و مربع با لبه های گرد بود. هر کدام از آنها دارای همان سایه صورتی کرمی در بالا و درخشندگی منعکس کننده هماهنگ بودند. سایه صورتی آنقدر روشن بود که تقریباً می‌ توانست طبیعی نشان داده شودو  همچنین حال و هوای پاییزی.

اگر چه عکس فقط از ناخن‌ های او بود، اما به نظر می‌ رسید او ظاهر جدید را با شلوار کمو و البته خالکوبی‌ های زیبایش ست کرده است. خوشبختانه، باچیک جزئیاتی را در توضیح این که چگونه به ظاهری شیرین دست یافته است، اضافه کرده است، و این فوق العاده است.

البته، مانند هر مانیکور، باید قبل از آماده کردن لاک‌ های باقی‌ مانده، با پاک‌ کننده ناخن شروع کنید. برش دادن، سوهان زدن، صاف کردن و عقب راندن کوتیکول های خود با تمام ابزارهای موجود خود انجام دهید.

برای ایجاد فرم ناخن ها، می‌ توانید از ناخن‌ های طبیعی خود استفاده کنید این کار خوب خواهد بود. در حالی که ناخن‌های خود را آماده کرده اید، با همان سایه‌ ای که باچیک استفاده می‌ کند، یا با ژل، می توانید آن را با رنگی مشابه جایگزین کنید.

پس از اعمال رنگ، تنها یک لایه روکش رویی باقی می‌ ماند. سپس، برای سلامت ناخن ها، روغن روی ناخن بمالید و شیرین ترین دختر پاییزی خواهید بود.

برچسب ها :

ناموجود