تاریخ انتشار : جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
کد خبر : 11674

از استایل زمستانی جنیفر لوپز الهام بگیرید و خاص به نظر برسید

از استایل زمستانی جنیفر لوپز الهام بگیرید و خاص به نظر برسید

اگر یکی از موارد مد وجود داشته باشد که افراد مشهور اخیراً از آن سیر نمی شوند، آن لباس های گشاد است. ستاره هایی مانند گوئینت پالترو و سیدنی سوئینی با شلوار جین فوق گشاد دیده شده اند و جنیفر لوپز این روند را به سطوح جدیدی از راحتی می برد. به تازگی جنیفر لوپز

اگر یکی از موارد مد وجود داشته باشد که افراد مشهور اخیراً از آن سیر نمی شوند، آن لباس های گشاد است. ستاره هایی مانند گوئینت پالترو و سیدنی سوئینی با شلوار جین فوق گشاد دیده شده اند و جنیفر لوپز این روند را به سطوح جدیدی از راحتی می برد.

به تازگی جنیفر لوپز پلیور های سایز بزرگ در سبک های مختلف را به تن کرده است. زمانی که لوپز در لس آنجلس بود، یک یقه اسکی جادار، بله درست حدس زدید، با یک شلوار جین گشاد پوشید. او همچنین هنگام گرفتن قهوه، یک ژاکت کوتاه با شلوار جین بند دار به تن کرد. و در حین فیلمبرداری بی وقفه در هتل بیلتمور، او به دنبال یک ژاکت غیر معمولی خاکستری بزرگ با یک جیب بزرگ روی سینه رفت.

جای تعجب نیست که لوپز و سایر افراد مشهور مانند جنیفر لارنس و بلیک لایولی، ژاکت‌ های بزرگ به تن کرده‌ اند بالا تنه گزینه‌ ای شیک و در عین حال راحت است که می‌ توانید آن را کوتاه یا بلند بپوشید. اگر می‌ خواهید چند پلیور بزرگ را به کمد لباس زمستانی خود اضافه کنید، ما برای شما مدل‌ های مشابه را جستجو کرده‌ایم که ببینید و الهام بگیرید.

ژاکت یقه اسکی بزرگ

لوپز اخیراً ژاکت های بژ پوشیده است و شما می توانید با این یقه اسکی استایل او را تقلید کنید. طراحی جادار آن به شما این امکان را می دهد که برای گرمای بیشتر آن را روی قسمت های نازک تری قرار دهید. یقه یقه اسکی نیز بسیار پهن است تا گردن شما را بسته نگه دارد.

یقه بلند و آستین بلند لولوس

یکی از ساده ترین ژاکت ها که می توانید به کمد خود اضافه کنید؟ یک ژاکت برش مانند این یقه لولوس. طول کوتاهتر به این معنی است که می توانید آن را با هر چیزی که کمر بلندی دارد بپوشید، چه آن را با شلوار جین، ساق یا شلوار ورزشی ست کنید.

ژاکت یقه اسکی آب و هوای نوازش

ژاکت یقه تاپ شاپ

ژاکت کسلون مدل یقه پنبه ای ترکیبی

ژاکت پشمی یقه مخروط گرد

 

برچسب ها :

ناموجود