تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰:۳۴
کد خبر : 4509

ادل فاش کرد که می خواهد با پل ثروتمند ازدواج کند

ادل فاش کرد که می خواهد با پل ثروتمند ازدواج کند

این خواننده این خبر را با خوشحالی در یکی از برنامه‌های اخیرش برای جمعیتی که تشویق می‌کردند فاش کرد. ادل، 35 ساله، قصد دارد تا پایان عمر با دوست پسرش ریچ پل، 41 ساله “ازدواج” کند. . این خواننده برنامه های امیدوار کننده خود را هنگامی که روی صحنه در کنسرت اخیرش بود فاش کرد

این خواننده این خبر را با خوشحالی در یکی از برنامه‌های اخیرش برای جمعیتی که تشویق می‌کردند فاش کرد. ادل، 35 ساله، قصد دارد تا پایان عمر با دوست پسرش ریچ پل، 41 ساله “ازدواج” کند. . این خواننده برنامه های امیدوار کننده خود را هنگامی که روی صحنه در کنسرت اخیرش بود فاش کرد و یکی از طرفداران در توییتر آن را به عنوان لحظه شگفت انگیز به اشتراک گذاشت.

ادل با صدای خوشحال و رسا در میکروفون گفت: «من قصد دارم تا پایان عمر با این مرد ( ریچ پل ) ازدواج کنم.» زمانی که سخنان به یاد ماندنی ادل در رسانه های اجتماعی طوفان به راه افتاد، طرفداران او نمی توانستد از ابراز هیجان در مورد احساساتشان خودداری کنند. آنها شکلک های گریان را برای بیان احساسات و قلب های قرمز را برای ابراز عشق خود اضافه کردند. دیگران تعجب کردند که آیا او و ریچ قبلاً تاریخ عروسی داشتند یا خیر.

قبل از اینکه ادل با اعترافات ازدواجش روی صحنه توجه طرفدارانش را به خود جلب کند، او به دلیل دیده شدن در یک بازی بسکتبال با دخترش در کنار زمین، تیتر خبرها شد. در جریان پلی آف NBA بود و لس آنجلس لیکرز به مصاف گلدن استیت واریرز رفت. او یک تاپ آستین بلند برنزه و یک شلوار همسان با پاشنه مشکی بند دار پوشیده بود و او یک لباس ورزشی و کفش ورزشی مشکی پوشیده بود. آن‌ها در نزدیکی چهره‌های آشنای دیگری مانند کیم کارداشیان نشسته بودند.

ادل و ریچ برای اولین بار در تابستان 2021 به صورت عاشقانه با هم ارتباط برقرار کردند و از آن زمان جدایی ناپذیر به نظر می رسند. آنها با هم به خانه ای نقل مکان کرده اند و اغلب در مصاحبه ها احساسات خود را نسبت به یکدیگر ابراز می کنند. در نوامبر 2021، یک از دوستان آنها می گوید که رابطه عاشقانه ادل با ریچ با هر عاشقانه دیگری از جمله ازدواج با سایمون کونکی سابق “متفاوت” است.

ادل روزهای شگفت انگیزی را با ریچ می گذراند، آنها واقعاً بر حسب شوخ طبعی هر یک با هم ارتباط دارند و واقعاً کاری های یکدیگر را تحسین می کنند. آن‌ها به هم اجازه می‌دهند با هم وقت بگذرانند و همچنین به یکدیگر فضای زیادی می‌دهند تا نسبت به یکدیگر زیاده‌ روی نکنند.

برچسب ها :

ناموجود