تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸
کد خبر : 9969

ادل کنسرت خود را برای ادای احترام به متیو پری متوقف کرد

ادل کنسرت خود را برای ادای احترام به متیو پری متوقف کرد

ادل از متیو پری فقید در کنسرت خود در لاس وگاس، پس از درگذشت او در روز شنبه، ادای احترام کرد. در حالی که هنوز مشخص نیست علت مرگ متیو پری چه بوده است، او همیشه در مورد مبارزه خود با اعتیاد به الکل و مواد افیونی، به ویژه در کتاب خاطرات خود در سال

ادل از متیو پری فقید در کنسرت خود در لاس وگاس، پس از درگذشت او در روز شنبه، ادای احترام کرد. در حالی که هنوز مشخص نیست علت مرگ متیو پری چه بوده است، او همیشه در مورد مبارزه خود با اعتیاد به الکل و مواد افیونی، به ویژه در کتاب خاطرات خود در سال 2022 صحبت می کرد.

این خواننده مشهور اخیراً، در طول کنسرت خود به یاد ستاره «فرندز» مکث کرد. ادل گفت: “همیشه خیلی تکان دهنده است، به خصوص کسی که شما را بخنداند و شادی زیادی برای زندگی شما به وجود بیاورد.”

این چیزی است که به نظر من خیلی عجیب است، من هرگز او را در زندگی ام ندیدم. “چیزی وجود دارد، شما نسبت به آن بسیار ناراحت هستید، به خصوص به این دلیل که لزوماً نمی دانید چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

“من آن شخصیت را تا آخر عمرم به یاد خواهم داشت. او احتمالا بهترین شخصیت کمدی تمام دوران است. «یکی از دوستانم، اندرو، زمانی که 12 ساله بودم، بهترین تاثیر را روی چندلر گذاشت.

 

او همیشه این کار را انجام می‌ داد تا ما را بخنداند و اگر هر یک از ما روز بدی را سپری می‌ کردیم یا احساس ناراحتی می‌ کردیم، فقط وانمود می‌کرد چندلر است. فقط می خواهم بگویم که چقدر کاری را که او برای ما انجام داد دوست دارم.

دنیای سرگرمی عزادار از دست دادن متیو پری است

مرگ پری باعث ادای احترام بسیاری از صنعت سرگرمی و چهره‌ های عمومی شد، و شنبه نایت لایو بخشی از یک قسمت را به افتخار او اختصاص داد. در همین حال، بازیگران «دوستان» و نخست وزیر کانادا، جاستین ترودو نیز تسلیت خود را ابراز کردند.

حساب رسمی رسانه اجتماعی “دوستان” نیز این مناسبت غم انگیز را نشان داد. آنها گفتند: “ما از اطلاع از درگذشت متیو پری متاثر شدیم.”

“او یک هدیه واقعی برای همه ما بود. قلب ما هم همراه خانواده، عزیزان و همه طرفدارانش است.”

برچسب ها :

ناموجود