تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲:۳۰
کد خبر : 5167

نبرد بین ادل و سیلوستر استالونه برای یک عمارت

نبرد بین ادل و سیلوستر استالونه برای یک عمارت

اگرچه ممکن است شبیه فیلمنامه یک فیلم هالیوودی به نظر برسد، اما دو نفر از مهم ترین چهره های صنعت هنر و سرگرمی در یک فرآیند بسیار کنجکاو برای خرید یک عمارت با هم درگیر شده اند. سیلوستر استالونه به تفصیل توضیح داده است که فروش خانه سابقش به ادل چگونه بود و شرایط سختی

اگرچه ممکن است شبیه فیلمنامه یک فیلم هالیوودی به نظر برسد، اما دو نفر از مهم ترین چهره های صنعت هنر و سرگرمی در یک فرآیند بسیار کنجکاو برای خرید یک عمارت با هم درگیر شده اند.

سیلوستر استالونه به تفصیل توضیح داده است که فروش خانه سابقش به ادل چگونه بود و شرایط سختی که او برای توافق با صرف چند میلیون دلار روی میز گذاشت.

همه چیز در سال 2022 اتفاق افتاد، زمانی که ستاره «راکی» تصمیم گرفت خانه خود در لس آنجلس را برای فروش بگذارد. از جمله پیشنهادهای متعدد دریافت شده، پیشنهاد هنرمند بین المللی ادل بود.

مذاکرات سیلوستر استالونه و ادل اینگونه پیش رفت

سیلوستر استالونه در مصاحبه ای با وال استریت ژورنال، می گوید که ادل این خواننده مشهور پیشنهادی برای این عمارت ارائه کرد و قبل از پرداخت حدود 60 میلیون دلار شرطی گذاشت که مرا کنجکاو کرد.

در داخل خانه، استالونه مجسمه ای از نمادین ترین شخصیت خود، راکی بالبوآ، داشت و ادل عاشق این شخصیت شد. این بازیگر 76 ساله می‌خواست مجسمه را نگه دارد، اما ادل به او هشدار داد که در صورت انجام این کار، هیچ معامله‌ای منعقد نخواهد شد.

این بازیگر فاش کرد: او مجسمه را می‌خواست. در نهایت استالونه چاره‌ای جز پذیرش و تسلیم شدن در برابر خواسته‌های هنرمندی که خانه و مجسمه را حفظ کرد، نداشت.

با این حال، ادل یک بازسازی کامل از این عمارت را در شهر هالیوود انجام داده است. سیلوستر استالونه افزود من کاری که ادل انجام می دهد را دوست دارم، او آن عمارت را زیباتر می کند.”

برچسب ها :

ناموجود