تاریخ انتشار : جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
کد خبر : 10626

ادل و ریچ پل با استایل شیک از شب قرار ورزشی لذت می برند

ادل و ریچ پل با استایل شیک از شب قرار ورزشی لذت می برند

ادل و ریچ پل از یک شب قرار ورزشی دیگر لذت برده اند! در حالی که روز چهارشنبه لس آنجلس لیکرز به مصاف دالاس ماوریکس رفت، این زوج در ردیف اول در کنار هم نشستند. ادل و ریچ پل در حالی که در جریان بازی که لیکرز با نتیجه 101-104 شکست خورده بود، در حال

ادل و ریچ پل از یک شب قرار ورزشی دیگر لذت برده اند! در حالی که روز چهارشنبه لس آنجلس لیکرز به مصاف دالاس ماوریکس رفت، این زوج در ردیف اول در کنار هم نشستند.

ادل و ریچ پل در حالی که در جریان بازی که لیکرز با نتیجه 101-104 شکست خورده بود، در حال خنده و چهره های شوکه شده از آنها  عکس گرفته شد.

ادل برای شب لباس راحت پوشیده بود، ژاکت کرم، شلوار سبز خاکی، گردنبند طلا و گوشواره های متالیک طلایی. در همین حال، پل یک ژاکت مشکی، شلوار جین خاکستری تیره و کلاه مشکی به تن داشت. این دو مرغ عشق که تصور می شود طرفداران لیکرز هستند اغلب در بازی های این تیم شرکت می کنند.

شب قرار ملاقات آنها در میان ادعا هایی مبنی بر اینکه ادل اخیرا تأیید کرده است که او و پل مخفیانه ازدواج کرده اند صورت گرفته است. ادل در حالی که روز شنبه در برنامه کمدی کمدین بریتانیایی آلن کار در لس آنجلس شرکت می کرد، ظاهراً ادل خبر ازدواج را در اواسط برنامه فاش کرد. متعاقباً دو نفر از مخاطبان جزئیات را با حساب شایعات شایعات مشهور Deuxmoi به اشتراک گذاشتند.

یکی از طرفداران نوشت: “امشب در برنامه کمدی آلن کار در لس آنجلس بودم و ادل در بین تماشاگران بود.”

تماشاگر دوم به Deuxmoi گفت: «وقتی آلن پرسید که آیا کسی اخیراً ازدواج کرده است، ادل فریاد زد: «من انجام دادم.» همه جا فوق العاده زیبا بود و فوق العاده شیرین بود. ادل درست پشت سر من نشسته بود و بهترین لحظات را داشت.

اما اظهار نظر او در برنامه آلن کار اولین باری نیست که خواننده مشهور ظاهرا تایید می کند که او و پل با هم ازدواج کرده اند. در ماه سپتامبر، ادل در یکی از نمایش های اقامتی خود در لاس وگاس در کاخ سزار، از پل به عنوان “شوهر” خود برای یکی از طرفدارانش یاد کرد.

ادل در مارس 2021 طلاق خود را از همسر سابقش، سایمون کونکی، نهایی کرد. این زوج که برای اولین بار در آوریل 2019 جدایی خود را اعلام کردند، یک پسر 11 ساله به نام آنجلو دارند.

برچسب ها :

ناموجود