تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۴۷
کد خبر : 7001

ادل وقتی در کنسرت احساساتی شد و گریه کرد چه گفت؟

ادل وقتی در کنسرت احساساتی شد و گریه کرد چه گفت؟

ادل به تازگی رویاهای یک زوج را محقق کرد. در یکی از کنسرت‌ هایش در لاس وگاس، او موافقت کرد که جنسیت نوزاد یک زوج را فاش کند و در نتیجه لحظه‌ ای احساسی به وجود آمد که او را به گریه انداخت. این لحظه توسط این زوج ثبت شد که آن را در اینستاگرام

ادل به تازگی رویاهای یک زوج را محقق کرد. در یکی از کنسرت‌ هایش در لاس وگاس، او موافقت کرد که جنسیت نوزاد یک زوج را فاش کند و در نتیجه لحظه‌ ای احساسی به وجود آمد که او را به گریه انداخت.

این لحظه توسط این زوج ثبت شد که آن را در اینستاگرام به اشتراک گذاشتند. ادل در حالی که پاکت را می گرفت گفت: “می دانید، هیچ کس اجازه ورود به اینجا را ندارد و من فقط وسواس دارم که شما یکی را وارد کرده اید.” “آیا چیزی هست که دوست داری بگویم؟” او می پرسد. سپس در کنار زوج می نشیند و از آنها برای فرصت تشکر می کند.

“شانتل و کریس در حال داشتن یک پسر هستند!” ادل گفت که تشویق والدین و حضار را برانگیخت. او والدین را در آغوش گرفت و سپس بوسیدن آنها را تماشا کرد و اشک ریخت. “من خیلی برای شما خوشحالم!” او گفت. “این خیلی احساسی است!”

ادل مادر یک پسر 10 ساله به نام آنجلو است که او را با همسر سابقش، سیمون کونکی، شریک است. او در مورد داشتن فرزندان بیشتری در آینده صحبت کرده است، و اینکه چقدر از چشم انداز رشد خانواده اش هیجان زده است.

او در مصاحبه ای با Elle گفت: «من قطعاً بچه های بیشتری می خواهم. “من یک خانه دار هستم و یک مادر سالار هستم، و یک زندگی با ثبات به من در موسیقی کمک می کند. اما در حال حاضر، تنها چیزی که در مغزم دارم وگاس است. می خواهم به آن بپردازم.”

او در حال حاضر با ریچ پل رابطه دارد. این دو از سال 2021 با هم بودند و در بورلی هیلز زندگی می کنند.

برچسب ها :

ناموجود