تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۲۳
کد خبر : 7634

ادل می گوید در پشت صحنه تمام بدنم را از روی زمین برداشتند

ادل می گوید در پشت صحنه تمام بدنم را از روی زمین برداشتند

ادل فاش کرد که در حین اقامت خود در لاس وگاس پس از تشدید عارضه ستون فقرات خود در پشت صحنه سقوط کرد. در جریان کنسرت اخیرش به عنوان بخشی از اقامتگاه «آخر هفته‌ ها با آدل» در کولوسئوم در کاخ سزار، ادل به طرفدارانش گفت که به دلیل حمله سیاتیک زمین خورده و قادر

ادل فاش کرد که در حین اقامت خود در لاس وگاس پس از تشدید عارضه ستون فقرات خود در پشت صحنه سقوط کرد. در جریان کنسرت اخیرش به عنوان بخشی از اقامتگاه «آخر هفته‌ ها با آدل» در کولوسئوم در کاخ سزار، ادل به طرفدارانش گفت که به دلیل حمله سیاتیک زمین خورده و قادر به حرکت نیست.

این عارضه ناشی از درد ناشی از عصب سیاتیک است که باعث ناراحتی و درد شدید در پاها و کمر می شود. ادل برای جمعیت توضیح داد: “آنها در پشت صحنه تمام بدن مرا از روی زمین بلند کردند.” “می‌ خواهم بنشینم و به سیاتیکم استراحت بدهم.”

این هنرمند قبلاً با طرفدارانش در مورد چند مشکل سلامتی که به گفته او بر توانایی او برای حرکت روی صحنه تأثیر گذاشته است، صریح صحبت کرد.

او در حین اجرای برنامه در شب سال نو، روی صحنه رفت و به طرفدارانش گفت که از کمر درد مزمن و سیاتیک رنج می برد. او در آن زمان گفت: «این روزها باید دست و پا بزنم زیرا سیاتیک واقعاً بدی دارم.

او در ماه فوریه گفت: “آیا فرد دیگری هم سن و سال من شروع به بد شدن زانوها کرده است؟ من سیاتیک واقعاً بدی در پای چپم دارم و دیسک L5 من دیگر وجود ندارد. فرسوده شده است.”

در طی مصاحبه ای در سپتامبر 2022، ادل به ال گفت که “در ژانویه 2021، زمانی که [پسر] آنجلو هنگام بیرون آمدن از حمام برای ترساندن او به بیرون پرید.”

با این حال، همانطور که او در مصاحبه ای در نوامبر 2021 به مجله The Face گفت، مشکلات کمر او به سال های نوجوانی اش بر می گردد.

ادل اضافه کرد که حدود نیمی از عمرش در ناحیه کمرش «درد» داشته است و زمانی که تحت استرس یا نشستن با وضعیت بد قرار می‌ گیرد، «شعله‌ ور می‌ شود». اما زمانی که او شروع به تمرین منظم کرد، این اوضاع تغییر کرد.

او اضافه کرد: «جایی که شکمم قوی است، پایین پایین، که قبلا هرگز نداشتم، کمرم آنقدر بالا نمی‌ آید». “این بدان معناست که من می توانم کارهای بیشتری انجام دهم، می توانم کمی بیشتر با بچه ام بدوم.”

برچسب ها :

ناموجود