تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
کد خبر : 9553

ادل در عکس های جدید با ریچ پل ژست رمانتیک می گیرد

ادل در عکس های جدید با ریچ پل ژست رمانتیک می گیرد

ادل از مردش حمایت می کند! این خواننده 35 ساله، روز یکشنبه تعدادی از تصاویر را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، از جمله یک عکس که در آن با کتاب خاطرات جدید ریچ پل، من خوش شانس ژست گرفته است. در تصویر، ادل در اتاق رختکن خود ایستاده بود و لباسی طلایی و مشکی برای

ادل از مردش حمایت می کند! این خواننده 35 ساله، روز یکشنبه تعدادی از تصاویر را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، از جمله یک عکس که در آن با کتاب خاطرات جدید ریچ پل، من خوش شانس ژست گرفته است.

در تصویر، ادل در اتاق رختکن خود ایستاده بود و لباسی طلایی و مشکی برای محل اقامت خود در لاس وگاس پوشیده بود، در حالی که کتاب پل را جلوی صورت خود گرفته بود و فقط چشمانش را نشان می داد.

ادل در یک توضیح ساده برای انتخاب تصاویر خود نوشت: “آخر هفته”

ادل و پل، اولین بار در سال 2021 هنگامی که در 17 جولای در بازی 5 فینال NBA در کنار هم نشستند، شایعات عاشقانه را برانگیختند. پل در اوایل این هفته در جریان حضور در CBS Mornings به گیل کینگ گفت که این خواننده “عالی بوده” و افزود: “من فکر می کنم او موافق است که ما قطعا به یکدیگر کمک کرده ایم.”

“ما در فضای خوبی هستیم و خوشحال. ریچ ادامه داد: او فوق العاده است. ما برای یکدیگر عالی بوده ایم.

با این حال، پل خاطر نشان کرد که او وارد جزئیات نمی شود زیرا او «آن نوع آدمی نیست» که بتواند زندگی شخصی خود را آشکارا بیان کند و توضیح داد: «این برای رسانه ها نیست. این برای پاپاراتزی نیست. برای ماست.”

پل اخیراً در مورد کتاب خاطراتش، با مردم صحبت کرده است. پل درباره پاسخ ادل به کتابش گفت: «بسیار احساسی بود. “من فکر می کنم بسیاری از آن احتمالاً به خانه رسید، بنابراین بله، خواندن برای او دشوار بود.”

پل اضافه کرد: «وقتی کتاب را می خوانید، به چیز هایی که من باید بر آن ها غلبه می کردم غوطه ور می شوید. اما از این رو عنوان من خوش شانس بر روی کتاب گذاشته شده است. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که می توانستم مسیری را ادامه دهم که در آن نور زیادی وجود نداشت، اما نور کمی ترک خورد و آنقدر باهوش بودم که روی دام هایی که هر روز برایم وجود داشت سرمایه گذاری نکنم.»

برچسب ها :

ناموجود