تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۵۵
کد خبر : 8088

ادل در حال برآورده کردن آرزوی تولد دوست خود بیانسه است

ادل در حال برآورده کردن آرزوی تولد دوست خود بیانسه است

ادل در حال برآورده کردن آرزوی تولد بیانسه است. این خواننده 35 ساله فاش کرد که در تور جهانی رنسانس ملکه بیانسه، پس از درخواست بیانسه از طرفدارانش که “فوق العاده ترین مدهای نقره ای” خود را بپوشند، در تور جهانی رنسانس ملکه بیانسه لباس نقره ای پوشیده است. ادل قرار است در تور بیانسه

ادل در حال برآورده کردن آرزوی تولد بیانسه است. این خواننده 35 ساله فاش کرد که در تور جهانی رنسانس ملکه بیانسه، پس از درخواست بیانسه از طرفدارانش که “فوق العاده ترین مدهای نقره ای” خود را بپوشند، در تور جهانی رنسانس ملکه بیانسه لباس نقره ای پوشیده است.

ادل قرار است در تور بیانسه در استادیوم SoFi در لس آنجلس در 4 سپتامبر، که همچنین تولد 42 سالگی بیانسه است، شرکت کند.

ادل در خلال اقامت آخر هفته خود در لاس وگاس، به جمعیت گفت: “من دوشنبه می روم بیانسه را ببینم، بسیار هیجان زده هستم.”

او سپس از حضار پرسید که آیا هیچ یک از آنها تا به حال برای دیدن بیانسه نرفته‌ اند، که تشویق شدید جمعیت را برانگیخت.

ادل ادامه داد: «می‌ دانی که من دوست دارم آخر هفته‌ ها لباس شیک بپوشم و بدیهی است که این برنامه تولد اوست، بنابراین من فکر می‌ کنم: «با لباس نقره‌ ای میروم.»

او با خنده اعتراف کرد: “خب من تا ساعت 3 بامداد دیشب در حال گردش در سایت آمازون بیدار بودم و لباس های زرق و برق دار می خریدم.” او از همه خواست تا لباس بپوشند تا من مانند یک توپ دیسکو  واقعاً ارزان به نظر بیایم. همه از آمازون است و در آخر هفته می رسد، در حالی که من اینجا هستم تا خدا بداند که چه شکلی خواهم بود!»

بیانسه در پستی که در صفحه اصلی وب‌ سایتش در کنار تصویری از کلاه گاوچران توپ آینه‌ ای که در عکس‌ های تبلیغاتی بر سر داشت، اطز طرفداران درخواست کرد که از رنگ نقره‌ ای استفاده کنند.

نوشته بود: « آرزوی تولد من این است که با شما جشن بگیرم که شگفت‌ انگیزترین مدهای نقره‌ای خود را در نمایش‌ های 8.23 ​​- 9.22 بپوشید.”

این پست ادامه داد: “ما هر شب خود را در یک توپ دیسکوی درخشان انسانی احاطه خواهیم کرد. همه شادی یکدیگر را منعکس می کنند.”

مگان مارکل و مادرش دوریا راگلند حتی دیده شدند که به این درخواست پایبند هستند و مگان 42 ساله دامن نقره‌ای و تاپ سفید را برای کنسرت جمعه شب در استادیوم SoFi نشان می‌ داد.

عکسی که در شبکه‌ های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد، دوریا 67 ساله را نشان می‌ دهد که یک تاپ نقره‌ ای یقه‌ بلند و شلوار سفید دارد. با این حال، شاهزاده هری، همسر مگان، یک مجموعه ساده تر را انتخاب کرد که یک پیراهن خاکستری، کت و شلوار سفید پوشیده بود.

بیانسه و ادل در طول این سال‌ها از به اشتراک گذاشتن تمجید از یکدیگر خجالتی نبوده‌ اند. در مراسم گرمی 2017، که طی آن آلبوم 25 ادل برنده آلبوم سال بیش از لیموناد بیانسه شد، ادل بیانسه را «هنرمند زندگی من» نامید.

ادل روی صحنه گفت: “به احتمال زیاد نمی توانم این جایزه را بپذیرم.”

در همین حال، بیانسه در سال 2016 به Vanity Fair گفت که ادل “متواضع ترین انسانی است که تا به حال دیده ام.”

او گفت: «صحبت کردن با او و بودن در کنارش بسیار آسان است. او در جهنم هم خنده‌ دار است و بازگشت‌ هایش افسانه‌ ای است. زیباترین چیز در مورد ادل این است که او اولویت های خود را مشخص می کند.

او درباره استعداد خود در خوانندگی افزود: «وقتی ادل می خواند، می توانید بشنوید که از صداقت و خلوصی بدون فیلتر نشات می گیرد. او آهنگ هایی می آفریند که عمیق است و درد و آسیب پذیری را با صدای روح انگیزش آشکار می کند. او شما را به جاهایی می برد که دیگر هنرمندان دیگر به آنجا نمی روند همان کاری که در دهه 70 انجام می دادند.

برچسب ها :

ناموجود