تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۳:۱۷
کد خبر : 5385

ادل به تماشاگران سعی نکنید چیزی به سمت من پرتاب کنید!

ادل به تماشاگران سعی نکنید چیزی به سمت من پرتاب کنید!

ادل به تماشاگران سعی نکنید چیزی به سمت من پرتاب کنید! این ستاره موسیقی پاپ 35 ساله، در یکی از کنسرت های اقامتی او در لاس وگاس، پیامی خنده دار برای طرفدارانی داشت که ممکن است سعی کنند هنگام اجرای برنامه، چیزهایی را به سمت او پرتاب کنند. ادل به وضوح از روند اخیر پرتاب

ادل به تماشاگران سعی نکنید چیزی به سمت من پرتاب کنید! این ستاره موسیقی پاپ 35 ساله، در یکی از کنسرت های اقامتی او در لاس وگاس، پیامی خنده دار برای طرفدارانی داشت که ممکن است سعی کنند هنگام اجرای برنامه، چیزهایی را به سمت او پرتاب کنند.

ادل به وضوح از روند اخیر پرتاب کردن اشیاء روی صحنه به هنرمندان در حین اجرا خوشحال نیست و مطمئن شد که طرفدارانش در یکی از برنامه های اخیرش بهترین رفتار خود را داشتند.

این خواننده مشهور از طرفداران پرسید که آیا به روند اخیر افرادی که در کنسرت ها رفتار بسیار مشکوک دارند توجه کرده اند یا خیر. ادل گفت آیا دقت کرده‌اید که مردم چگونه آداب نمایش را در لحظه فراموش می‌کنند و اشیاء روی صحنه می‌اندازند؟ آنها را دیده اید.

ادل ادامه داد و به شوخی گفت که اگر کسی بخواهد روی صحنه چیزی به سمت او پرتاب کند تحمل نمی کند. ادل خندید، اما همچنان از این رفتار متعجب به نظر می رسید، زیرا رفت تا لانچر تی شرت را کنار صحنه بیندازد.

در حالی که ادل قربانی رفتارهای نامناسب کنسرت اخیر نشده است، برخی از خواننده های همکار او مجبور شده اند با اشیاء ناخواسته ای که در طول کنسرت ها به سمت آنها پرتاب می شود، برخورد کنند.

Bebe Rexha در ماه ژوئن هنگام اجرای برنامه در شهر نیویورک یک تلفن همراه به صورتش اصابت کرد. پس از این حادثه، خواننده “من خوبم” به طرفداران خود در مورد چگونگی بهبودی و نشان دادن چشم سیاه خود صحبت کرد.

برچسب ها :

ناموجود