تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
کد خبر : 9811

ادل با موهای مجعد در کنسرت آخر هفته اش می درخشید

ادل با موهای مجعد در کنسرت آخر هفته اش می درخشید

با یک نگاه به پست های اینستاگرام ادل در چند هفته گذشته، می توانید زرق و برق کلاسیک او را در نمایش کامل ببینید. ناخن‌ های تاکسیدو، آرایش‌ های الهام‌ گرفته از دهه 60، لباس‌ های مشکی بیشتر از آنچه می‌ دانستید وجود دارند و چشم‌ های دودی همگی به این موارد اشاره می‌ کنند.

با یک نگاه به پست های اینستاگرام ادل در چند هفته گذشته، می توانید زرق و برق کلاسیک او را در نمایش کامل ببینید. ناخن‌ های تاکسیدو، آرایش‌ های الهام‌ گرفته از دهه 60، لباس‌ های مشکی بیشتر از آنچه می‌ دانستید وجود دارند و چشم‌ های دودی همگی به این موارد اشاره می‌ کنند. با این حال، یک چیز واقعاً تا به حال در ترکیب نبوده است: موهای مجعد.

روی صحنه ادل معمولا مو هایش را پایین می‌ آورد. او اغلب به صورت مستقیم یا پر از موج‌ های شل حجیم، تمایلی به جدایی از این دو قیافه ندارد، مگر اینکه گاه به گاه نان‌ های پر زرق و برق. با این حال، در 22 اکتبر، برای سی و دومین اجرای زنده آخر هفته‌ اش، ادل تصمیم گرفت اوضاع را با احتمالاً مجعد ترین ظاهری که تا به حال دیده‌ اید تغییر دهد.

فر هایش را با قسمت میانی دقیق پایین می‌ آورد. همه رشته‌ ها در چند سطح مختلف پیچیده شدند. آن‌ ها مارپیچ‌ های کاملی نبودند، اما به شکل فر های دیسکوی کرکی در نیامدند، که به ظاهر کلاسیک او حس جالبی می‌ داد.

این سوپراستار موهای خود را با آرایشی به همان زیبایی ست کرد. چشم‌ های او چیزی است که شما را به سمت گلم او می کشاند. یک چشم گربه‌ ای خشن و دقیق، گوشه‌ ی درونی‌ اش با یک آستر تیز تیره شده بود که تا خطوط آبی بالا و پایین‌ اش ادامه داشت.

بقیه آرایش او به همان اندازه بی عیب و نقص بود، با پایه ای مات و کمی ظریف. لب‌ های ادل با رنگ قهوه‌ ای مایل به صورتی تیره و با سایه روشن‌ تری پر شده بود.

مانیکور او به اندازه ناخن‌ های تاکسیدویش بیهوده نبود. این بار، همه آنها یک رنگ بودند، تقریباً ظاهر ناخن های شیری توت فرنگی با ظاهری شفاف. همه آنها متوسط ​​و بادامی شکل بودند و به جز موهای حجیمش، درخشان ترین قسمت ظاهر او بودند.

البته لباس او هم شیک بود. او یک لباس مشکی کلاسیک پوشیده بود، این لباس بیشتر از بسیاری از ظاهر های قبلی او پرنسسی بود. نیمه بالایی یک طرح پولک دوزی درخشان بود که به جزییات توری درخشان متصل می شد که روی مواد مخمل مشکی جاری می شد.

برچسب ها :

ناموجود