تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
کد خبر : 12434

آیا شماره مسیر زندگی شکیرا و پیکه آنها را به هم می رساند؟

آیا شماره مسیر زندگی شکیرا و پیکه آنها را به هم می رساند؟

شکیرا و پیکه بیش از یک دهه را در خانه مشترک گذراندند و یک عمر را در همان روز تولد خواهند گذراند. این زوج سابق با ده سال فاصله سنی در 2 فوریه به دنیا آمدند. در حالی که شکیرا 47 ساله می شود، پیکه این بازیکن فوتبال سابق تولد 37 سالگی خود را جشن

شکیرا و پیکه بیش از یک دهه را در خانه مشترک گذراندند و یک عمر را در همان روز تولد خواهند گذراند. این زوج سابق با ده سال فاصله سنی در 2 فوریه به دنیا آمدند. در حالی که شکیرا 47 ساله می شود، پیکه این بازیکن فوتبال سابق تولد 37 سالگی خود را جشن می گیرد.

از زمانی که دو سال پیش آن ها راهشان را از هم جدا کردند، اتفاقات زیادی افتاده است. پیکه با کلارا چیا رابطه بسیار تبلیغاتی برقرار کرد، از فوتبال بازنشسته شد، لیگ پادشاهان را در بارسلونا تأسیس کرد و اخیراً از بازگشت خود به فوتبال خبر داده است.

به گفته شکیرا، در دو سال گذشته پس از جدایی از پدر دو پسرش، او با تام کروز، لوئیس همیلتون و جیمی باتلر در ارتباط بوده است و اگر چه او رابطه عاشقانه عمومی با آنها نداشته است یا هر کس دیگری دوستی آنها جنجالی از گمانه زنی ها را برانگیخت.

در دو سال گذشته، این ستاره با نقاط عطف حرفه‌ای، جوایز، و موسیقی برترین نمودار ها، حتی از مجسمه‌ای 20 فوتی در بارانکیلا پرده برداشته است. با این حال، لحظات سختی با حضور در دادگاه و توافقات حضانت وجود داشته است. در تمام این مدت، شکیرا حمایت هایی از طرفداران در سراسر جهان را دریافت کرده است.

علیرغم اینکه به نظر می رسد کار قبلی کاملاً تمام شده است، بسیاری از مردم می پرسند که آیا به اشتراک گذاشتن تاریخ تولد دقیق به این معنی است که آنها هم روح هستند و آیا احتمال دور وجود دارد که دوباره یکدیگر را پیدا کنند. در حالی که این نظریه ممکن است افسانه باشد و شواهدی از آن پشتیبانی نکند.

شماره مسیر زندگی چیست؟

شماره مسیر زندگی شما مهمترین عددی است که باید در مورد عدد شناسی در نظر بگیرید. این عدد بر اساس تاریخ تولد شما محاسبه می شود و اعتقاد بر این است که هویت معنوی و هدف شما در زندگی را نشان می دهد. این یک عدد اساسی است که بر کل سفر زندگی شما تأثیر می گذارد.

توجه داشته باشید که این ها همه در حد حدس و گمان است و هیچ منبع علمی برای تایید این گفته هایی که مردم حدس می زنند وجود ندارد.

برچسب ها :

ناموجود