تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
کد خبر : 9647

آیا بانی بد و شکیرا با هم موزیک و رقص جدیدی می سازند؟

آیا بانی بد و شکیرا با هم موزیک و رقص جدیدی می سازند؟

بانی بد به تازگی آلبوم جدیدی منتشر کرده است که طبق انتظار، انواع رکورد ها را شکست. شکیرا مثل همه ماست و او هم به موسیقی گوش می دهد. شکیرا در یک استوری اخیر در اینستاگرام، به اشتراک گذاشت که در حال گوش دادن به یکی از آهنگ های بانی بد است که به نظر

بانی بد به تازگی آلبوم جدیدی منتشر کرده است که طبق انتظار، انواع رکورد ها را شکست. شکیرا مثل همه ماست و او هم به موسیقی گوش می دهد. شکیرا در یک استوری اخیر در اینستاگرام، به اشتراک گذاشت که در حال گوش دادن به یکی از آهنگ های بانی بد است که به نظر می رسید به یکی از موفقیت های اخیر شکیرا اشاره دارد. آیا همکاری در حال انجام است؟

شکیرا تصویری از متن آهنگ جدید بانی بد را به اشتراک گذاشت که اشاره ای به موفقیت جهانی شکیرا و بیزاراپ دارد. اشعار ترجمه شده توسط بانی بد به این صورت است: «حالا مردان گریه می‌ کنند، بله، اما از پول نقد و دریافت دستمزد دست نمی‌ کشند».

در حالی که برخی سخنان شکیرا را به عنوان یک ضربت تعبیر کردند، و نشان دهنده این بود که او به سادگی از بانی بد دعوت می کرد تا با هم آهنگی بسازند.

شکیرا و بانی بد در سوپر بول

شکیرا و بانی بد دو تن از بزرگترین ستاره های لاتین در جهان هستند، اما هرگز در زمینه موسیقی با یکدیگر همکاری نکرده اند. با وجود این، این دو در صحنهسوپر بول که بانی بد نقش مکمل را در اجرای او داشت، تصویری به اشتراک گذاشته اند. این دو ترکیبی را اجرا کردند که شامل آهنگ‌ های «من آن را دوست دارم»، «کالایتا» و «چانتاژ» را به نمایش گذاشتند.

برچسب ها :

ناموجود