تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۴۸
کد خبر : 6964

تبلیغ آهنگ جدید سلنا گومز طرفداران را هیجان زده کرد

تبلیغ آهنگ جدید سلنا گومز طرفداران را هیجان زده کرد

طرفداران سلنا گومز ممکن است نتوانند آرام شوند زیرا ممکن است موسیقی جدیدی در راه باشد. طرفداران بروشورهایی را مشاهده کرده اند که عبارت “به زودی مجرد؟” در سراسر شهرهای ایالات متحده، که دارای شماره تلفنی هستند که مردم می توانند با آن تماس بگیرند. طرفداران گزارش دادند که پس از شماره گیری، پیامی مرموز

طرفداران سلنا گومز ممکن است نتوانند آرام شوند زیرا ممکن است موسیقی جدیدی در راه باشد. طرفداران بروشورهایی را مشاهده کرده اند که عبارت “به زودی مجرد؟” در سراسر شهرهای ایالات متحده، که دارای شماره تلفنی هستند که مردم می توانند با آن تماس بگیرند.

طرفداران گزارش دادند که پس از شماره گیری، پیامی مرموز وجود دارد که ظاهراً خواهر کوچکتر گومز، گریسی تیفی، 10 ساله، و قطعه ای از آنچه به نظر می رسد یک آهنگ جدید است، وجود دارد.

گومز قبلاً در ماه ژوئن هنگامی که تعدادی از عکس‌ های سیاه و سفید را در اینستاگرام منتشر کرد که شامل عکسی از خواننده در حال ضبط آواز در مقابل میکروفون در حالی که از روی یک تکه کاغذ می‌ خواند، آهنگ جدیدی را به اشتراک گذاشته بود.

او در توضیح عکس‌ ها نوشت: بچه‌ها نگران نباشید، در راه است. “حتی از پاریس.”

گومز در مصاحبه ای با Vanity Fair در ماه فوریه، فاش کرد که گروه بعدی موسیقی او شاد و صادقانه خواهد بود.

او به این نشریه گفت: «موسیقی که من در حال حاضر انجام می‌ دهم درباره چیزهای واقعی است که در حال انجام آن‌ ها هستم. “این واقعا قدرتمند، قوی، بسیار پاپ است. موضوع به طور کلی آزادی است.

او افزود: “اگر راه خودم را داشتم، احتمالاً در تمام زندگی ام تصنیف می نوشتم، اما می خواهم موسیقی بسازم که مردم را بخنداند.”

آخرین تک آهنگی که گومز به اشتراک گذاشت  “My Mind & Me” تقریبا یک سال پیش در کنار مستند او Selena Gomez: My Mind & Me منتشر شد.

برچسب ها :

ناموجود