تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰
کد خبر : 9984

آهنگ تیلور سوئیفت چالش شکست تراویس کلس می شود

آهنگ تیلور سوئیفت چالش شکست تراویس کلس می شود

دنور برونکوس پس از شکست دادن کانزاس سیتی چیفز در روز یکشنبه یک آهنگ تیلور سوئیفت را نواختند تا تراویس کلس را به چالش بکشانند، که وقتی ستاره موسیقی پاپ برای حمایت حضور ندارد آیا به مبارزه ادامه می دهد. کلس،به وضوح نا امید بود و بلافاصله پس از تمام شدن ساعت بازی وارد رختکن

دنور برونکوس پس از شکست دادن کانزاس سیتی چیفز در روز یکشنبه یک آهنگ تیلور سوئیفت را نواختند تا تراویس کلس را به چالش بکشانند، که وقتی ستاره موسیقی پاپ برای حمایت حضور ندارد آیا به مبارزه ادامه می دهد.

کلس،به وضوح نا امید بود و بلافاصله پس از تمام شدن ساعت بازی وارد رختکن شد. سپس ورزشگاه شروع به پخش آهنگ “Shake It Off” سوئیفت روی بلند گوها کرد، در حالی که هواداران خانگی در جشن اولین پیروزی تیم مقابل کانزاس سیتی از سال 2015 به رقصیدن پرداختند.

سوئیفت در این فصل در چهار بازی چیفز حضور داشته است. او در واقع دو هفته پیش در استادیوم اروهد بود که کی سی دنور را شکست داد.

آمار تراویس کلس بدون تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت این نماد پاپ همچنین در تماشای پیروزی هفته گذشته بر لس آنجلس چارجرز شرکت کرد که طی آن کلس 179 یارد و یک تاج دوان به دست آورد.

کلس با حضور سوئیفت در هر بازی به طور میانگین 108 یارد دریافت می کند، اما زمانی که سوئیفت در تماشای بازی حضور ندارد تنها 46.5 یارد دریافت می کند.

سوئیفت و کلس بیش از یک ماه است که با هم قرار دارند و همچنان در سراسر NFL در مورد آن ها صحبت می شود.

برچسب ها :

ناموجود