تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲:۱۵
کد خبر : 5674

آنجلینا جولی: برد پیت مانند یک کودک متکبر عمل کرده است

آنجلینا جولی: برد پیت مانند یک کودک متکبر عمل کرده است

آنجلینا جولی، 48 ساله، در آخرین پاسخ حقوقی خود به نبرد مداوم آنها بر سر قلعه میراوال، برد پیت 59 ساله سابق خود را “کودک متعصب” نامید. به گزارش سی ان ان، شرکت سرمایه گذاری سابق ستاره Maleficent، Nouvel، روز دوشنبه 10جولای اسناد دادگاه را ارائه کرد و برد پیت را متهم کرد که دارایی

آنجلینا جولی، 48 ساله، در آخرین پاسخ حقوقی خود به نبرد مداوم آنها بر سر قلعه میراوال، برد پیت 59 ساله سابق خود را “کودک متعصب” نامید. به گزارش سی ان ان، شرکت سرمایه گذاری سابق ستاره Maleficent، Nouvel، روز دوشنبه 10جولای اسناد دادگاه را ارائه کرد و برد پیت را متهم کرد که دارایی های کارخانه شراب سازی سابق فرانسوی خود صرف هزینه های بی مورد خصوصی خود کرده است.

طبق گزارش‌ها، نوول به‌خاطر «سوء رفتار برد» به دنبال غرامت 350 میلیون دلاری است. آنجلینا قبلاً سهام خود را در دارایی چند میلیون دلاری آنها در سال 2021 فروخت و برد در فوریه 2022 از او به دلیل فروش غیرقانونی سهم خود از آن به تاجر روسی یوری شفلر شکایت کرد.

در اسناد جدید دادگاه، آنجلینا ادعا کرد که همسر سابقش میلیون ها دلار دارایی‌های شرکت را،  صرف پروژه‌های غرور انگیز خود، از جمله بیش از یک میلیون دلار برای بازسازی استخر، ساخت و بازسازی یک راه پله چهار بار، و صرف میلیون‌ها دلار برای بازسازی یک استودیوی ضبط.» کرده است.

در پرونده حقوقی آنجلینا آمده است که برد “مانند یک کودک متکبر عمل کرده” و “از اینکه با نوول به عنوان یک شریک برابر در تجارت رفتار کند خودداری می کند” زیرا از فروش 50 درصد سهام آنجلینا در شراب سازی خشمگین است”.

دعوای آنجلینا و برد بر سر کارخانه شراب سازی فرانسوی با هر تحول قانونی جدید تشدید می شود. در ماه ژوئن، براد اسناد دادگاهی را علیه آنجلینا ارائه کرد و ادعا کرد که از طریق یک بیانیه مطبوعاتی از فروش او مطلع شده است، پس از اینکه هر دو ظاهراً توافق کردند که هرگز سهم خود از میراوال را بدون اجازه دیگری نفروشند.

در پاسخ، آنجلینا برد را “مسخره” خواند و ادعا کرد که او هیچ نقشی در موفقیت کارخانه شراب سازی سابق آنها نداشته است. آنجلینا همچنین برد را متهم کرد که از سود حاصل از شراب سازی سوء استفاده کرده و 350 میلیون دلار به او بدهکار است.

این زوج سابق کارخانه شراب سازی فرانسوی را در سال 2008 به قیمت 28.4 میلیون دلار خریداری کردند و اکنون ارزش آن 167 میلیون دلار است. هر شش فرزند آنجلینا و برد در سال 2014 پس از 9 سال قرار ملاقات، در میراوال حضور داشتند.

آنجلینا و برد در سال 2016 از هم جدا شدند و با بدتر شدن روابط آنها، آنجلینا تصمیم گرفت سهم خود از شراب سازی را به گروه شراب Tenute del Mondo که زیر مجموعه Stoli است بفروشد. در فوریه 2022، برد پیت از همسر سابق خود به دلیل عدم درخواست اجازه اولش شکایت کرد و درخواست غرامت کرد و ادعا کرد که معامله آنجلینا مدیریت کارخانه شراب سازی را به شکلی که می خواست برای او دشوار کرده است.

برچسب ها :

ناموجود