تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲:۱۲
کد خبر : 6424

آنجلینا جولی منتظر مرد مناسبی است که استانداردهای بالای او را برآورده کند

آنجلینا جولی منتظر مرد مناسبی است که استانداردهای بالای او را برآورده کند

آنجلینا جولی دوباره به مجموعه دوستیابی بازگشته است، اگرچه برای داشتن شانس با این بازیگر باید مجموعه ای از استانداردها را رعایت کنید. جولی اخیرا به نیویورک نقل مکان کرده است و با دو فرزندش، پکس و زهرا، در اطراف شهر دیده شده است. او اخیراً برنامه ریزی کرده است تا مجموعه ای از برندهای

آنجلینا جولی دوباره به مجموعه دوستیابی بازگشته است، اگرچه برای داشتن شانس با این بازیگر باید مجموعه ای از استانداردها را رعایت کنید.

جولی اخیرا به نیویورک نقل مکان کرده است و با دو فرزندش، پکس و زهرا، در اطراف شهر دیده شده است. او اخیراً برنامه ریزی کرده است تا مجموعه ای از برندهای مد «Atelier Jolie» راه اندازی کند و به دنبال آپارتمانی در منهتن برای مدیریت عملیات شرکت است.

منبعی به مجله لایف اند استایل گفت: آنجلینا قصد دارد زمان خود را بین لس آنجلس و نیویورک تقسیم کند. او واقعاً در فعالیت و تحرک پیشرفت می کند و از بودن در یکی از بزرگترین شهرهای جهان هیجان زده است.

جولی در سال 2016 از برد پیت جدا شد. جدایی جولی از برد پیت با توجه به این واقعیت که جولی باید به لس آنجلس نزدیک می شد تا بتوانند به زندگی مشترک خود ادامه دهند مشکل ساز بود.

با این حال، با حل شدن نبرد حضانت بر سر فرزندان کوچکترشان، این بازیگر به دنبال بازگشت به صحنه دوستیابی و یافتن یک شریک جدید است.

این منبع ادامه داد: «آنجلینا می خواهد با افراد جالبی که به هنر علاقه دارند ملاقات کند. او به دنبال ملاقات با کسی است که مطابق با استانداردهای او باشد، حتی اگر آنها بسیار بالا باشند.

برچسب ها :

ناموجود