تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱:۴۵
کد خبر : 8890

آنجلینا جولی فاش کرد چه چیزی زندگی او را نجات داده است

آنجلینا جولی فاش کرد چه چیزی زندگی او را نجات داده است

آنجلینا جولی در مصاحبه خود با ووگ که در 27 سپتامبر منتشر شد، درباره لذت مادر شدن و اینکه چگونه شش فرزندش زندگی او را تغییر داده اند، صحبت کرد. آنجلینا که از شوهر سابقش برد پیت سه دختر و سه پسر دارد، گفت: وقتی در سال 2002 مادر شدم 26 ساله بودم. آنجلینا درباره

آنجلینا جولی در مصاحبه خود با ووگ که در 27 سپتامبر منتشر شد، درباره لذت مادر شدن و اینکه چگونه شش فرزندش زندگی او را تغییر داده اند، صحبت کرد. آنجلینا که از شوهر سابقش برد پیت سه دختر و سه پسر دارد، گفت: وقتی در سال 2002 مادر شدم 26 ساله بودم.

آنجلینا درباره مادر شدن اضافه کرد: «تمام زندگی من تغییر کرد. بچه‌ دار شدن زندگی من را نجات داد و به من آموخت که در این دنیا متفاوت باشم.» آنجلینا به ووگ گفت که نقش او به عنوان یک مادر به او کمک کرده تا دوران سختی را در زندگی اش پشت سر بگذارد. جولی به دعوای حقوقی او و برد بر سر تاکستان فرانسوی آنها و حضانت فرزندانشان اشاره می کند.

او در این مصاحبه گفت: «فکر می‌ کنم اخیراً اگر نمی‌ خواستم برای آن‌ ها زندگی کنم، به شیوه‌ ای بسیار تاریک‌ تر می‌ رفتم. آنها بهتر از من هستند، زیرا شما می خواهید فرزندانتان بهترین باشند. البته من مادرم، و امیدوارم آن مکان امن برای آنها و آن ثبات را ایجاد کنم. اما من هم کسی هستم که آنها به او می خندند و می بینم که آنها جنبه های مختلف خانواده ما را در اختیار گرفته اند.»

آنجلینا مادری مهربان برای مدوکس، پکس، 19، زاهارا، 18، شیلو، 17، و دوقلو های ویوین و ناکس، هر دو 15 ساله است. آنجلینا و برد در سپتامبر 2016 از یکدیگر جدا شدند، اما آنها همچنان در دادگاه بر سر حضانت فرزندان خود در حال مبارزه هستند. کودکانی که خردسال هستند آنجلینا اغلب در تمام شهر های مختلف جهان با فرزندانش بیرون و در اطراف دیده می شود.

هنگامی که این بازیگر تابستان گذشته برای فیلمبرداری فیلم خود بدون خون در ایتالیا بود، پکس و مدوکس به عنوان دستیار کارگردان در پروژه مادرشان خدمت کردند و او از کار فوق العاده ای که آنها انجام دادند ابراز خرسندی کرد.

او در آگوست 2022 گفت: «ما با هم خوب کار می کنیم. او افزود: «وقتی یک گروه فیلم در بهترین حالت خود است، مانند یک خانواده بزرگ احساس می شود، بنابراین طبیعی است.

به ندرت پیش می آید که آنجلینا نگاهی اجمالی به زندگی خود به عنوان مادر داشته باشد، مانند مصاحبه جدید او با مجله ووگ. یکی از آخرین بارهایی که او در مورد خودش به عنوان مادر صحبت کرد، با ووگ بریتانیا در سال 2021 بود. او گفت: “من هرگز در یک جا نشستن خیلی خوب نبودم.” «با وجود اینکه می‌ خواستم بچه‌ های زیادی داشته باشم و مادر شوم.»

برچسب ها :

ناموجود