تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۴۱
کد خبر : 9293

آنجلینا جولی در نقش جدید با استایل خیره کننده ظاهر می شود

آنجلینا جولی در نقش جدید با استایل خیره کننده ظاهر می شود

آنجلینا جولی برای نقش بعدی خود حال و هوای خوبی پیدا می کند. اولین نگاه‌ های اجمالی از سینمایی ماریا، فیلم زندگی‌ نامه‌ آنجلینا را در نقش ماریا کالاس، ستاره اپرا نشان می‌ دهد. بر اساس گزارش‌ های واقعی درباره کالاس، ماریا «داستان پر فراز و نشیب، زیبا و تراژیک زندگی بزرگ‌ ترین خواننده اپرا

آنجلینا جولی برای نقش بعدی خود حال و هوای خوبی پیدا می کند. اولین نگاه‌ های اجمالی از سینمایی ماریا، فیلم زندگی‌ نامه‌ آنجلینا را در نقش ماریا کالاس، ستاره اپرا نشان می‌ دهد.

بر اساس گزارش‌ های واقعی درباره کالاس، ماریا «داستان پر فراز و نشیب، زیبا و تراژیک زندگی بزرگ‌ ترین خواننده اپرا جهان را روایت می‌ کند که در آخرین روزهای زندگی‌ اش در پاریس دهه 1970 دوباره به تصویر کشیده شده است».

دو عکس جدید جولی را در شخصیت دیوای اپرای یونانی متولد آمریکا نشان می دهد. در یکی، او عینک های گرد و بزرگ می پوشد. در دیگری، یک کلاه توری لبه پهن به سر دارد.

ماریا، که توسط استیون نایت قبل از اعتصاب WGA هالیوود نوشته شده است و با توافق موقت SAG-AFTRA، آخرین فیلم زندگی‌ نامه‌ ای کارگردان پابلو لارن است.

فیلم‌ های قبلی‌ اش اسپنسر و جکی به ترتیب با بازی‌ هایی از کریستن استوارت در نقش پرنسس دایانا و ناتالی پورتمن در نقش بانوی اول سابق ژاکلین کندی او نقش داشتند.

لارین در بیانیه‌ ای گفت: «بسیار هیجان‌زده هستم که تولید ماریا را شروع کنم، که امیدوارم زندگی و کار فوق‌ العاده ماریا کالاس را برای مخاطبان در سراسر جهان به ارمغان بیاورد. به خصوص، کار درخشان و آماده سازی فوق العاده آنجلینا.”

جولی در بیانیه قبلی خود گفت: “من مسئولیت زندگی و میراث ماریا را بسیار جدی می گیرم. تمام تلاشم را برای مقابله با این چالش انجام خواهم داد.”

کالاس دارای دامنه آوازی سه اکتاو بود که او را به یک ستاره بین المللی اپرا تبدیل کرد. به گزارش گاردین، او در سال 1977 بر اثر حمله قلبی در پاریس درگذشت. فیلمبرداری ماریا طی هشت هفته در پاریس، یونان، بوداپست و میلان انجام خواهد شد.

این فیلم نشان دهنده بازگشت جولی به پرده بزرگ پس از بازی در فیلم جاودانه ها در سال 2021 است.

در اولین نمایش آن فیلم، او به مردم گفت که شش فرزندش از دیدن اولین بازی او در مارول هیجان زده هستند. این بازیگر گفت: “چیزی که واقعا برای من جالب است این است که آنها می خواهند من را قوی ببینند، اما آنها فقط خوشحال هستند که من قوی خواهم بود و لذت می برم.”

برچسب ها :

ناموجود