تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
کد خبر : 3866

آنجلینا جولی برای اولین بار از دهه 90 بلوند شد

آنجلینا جولی برای اولین بار از دهه 90 بلوند شد

چیزی که هرگز فکر نمی‌کردیم اتفاق بیفتد، انجام شده است : آنجلینا جولی اکنون یک بلوند است. اگرچه این بازیگر قبل از این یک، روند “لوکس آرام” را اتخاذ کرده بود، هرگز نباید فراموش کنیم که این نماد تقریباً طرحی برای روند “دارک بیمبو” است و موهای سیاه و سفید او همیشه یک ویژگی کلیدی

چیزی که هرگز فکر نمی‌کردیم اتفاق بیفتد، انجام شده است : آنجلینا جولی اکنون یک بلوند است. اگرچه این بازیگر قبل از این یک، روند “لوکس آرام” را اتخاذ کرده بود، هرگز نباید فراموش کنیم که این نماد تقریباً طرحی برای روند “دارک بیمبو” است و موهای سیاه و سفید او همیشه یک ویژگی کلیدی بوده است. از نگاه او اما همه چیز در نقطه‌ای به پایان می‌رسد و جولی به تازگی فصل سبزه را با بالیاژ بلوند کره‌ای جدیدش شروع کرده است.

جولی فاش کرد که با نام تجاری خود، آتلیه جولی، وارد دنیای مد شده است. این برند رویکردی پایدار دارد و به مشتریان این امکان را می‌دهد تا طرح‌های خود را که از پارچه‌های قبلی که دارید با خیاطان داخلی آتلیه آنها را هماهنگ کنند. همچنین جولی اخیراً این خبر را به به اشتراک گذاشت که در حال همکاری با برند لوکس Chloé است و موهای بلوند جدید خود را در عکس‌ها معرفی کرد.

جولی تقریباً به هیچ تلاشی نیاز ندارد تا خیره کننده به نظر برسد، و این بازیگر رژ لب برهنه هلویی و خط چشم را برای برجسته کردن لباس دراماتیک بدون بند مشکی خود استفاده کرد. این عکس نشان می دهد که، اگرچه جولی از دهه 90 روشن تر از سبزه نشده است، اما موهای او اکنون دارای رنگ بلوند گرم است.

صادقانه بگویم، جولی در هر رنگ یا مدل مویی باورنکردنی به نظر می رسد، اما تغییر رنگ موی بلوند او علاقه ما را برانگیخت. سایر آرتیس ها نیز در ماه‌های اخیر به موهای روشن روی اورده اند ( بلوند آفتاب‌شوی بیانسه و موهای پلاتینی جسیکا چستین)، و ترندهای جدید بلوند بی‌شماری مانند بلوند پاملا اندرسون، بلوند آسپن و حتی بلوند کتان در حال افزایش است. حتی با تغییر جولی به سمت نور، ما شرط می بندیم که همه وسوسه شوند با نزدیک شدن تابستان رنگ روشن تری را امتحان کنند.

جولی می‌تواند اگر بخواهید در اسرع وقت بلوندش را دوباره بسازد. جانا ولاسکوئز، آرایشگر از سالن Bomane در بورلی هیلز، قبلاً به Byrdie گفت: “Balayage یک تکنیک نقاشی با دست آزاد است که معمولاً بر روی لایه بالایی مو تمرکز می کند و در نتیجه رویکردی طبیعی و ابعادی برای برجسته سازی ایجاد می کند.”

هنگام انتخاب یک سایه بلوند برای افزودن به پایه خود، بهترین شرط شما این است که بلوندی را انتخاب کنید (مانند جولی) که خیلی به منطقه بلوند روشن منحرف نشود تا بتوانید نگهداری را کاهش دهید و ترکیب طبیعی تری بین ریشه های خود ایجاد کنید. بعلاوه، از آنجایی که هایلایت های بالایاژ بدون بررسی ریشه چیزی نیستند. بهترین گزینه برای شما این است که با یک رنگ‌شناس صحبت کنید تا رنگ بلوند مناسبی را پیدا کنید تا بُعد و درخشندگی به مدل موهای تابستانی‌تان بیافزاید.

برچسب ها :

ناموجود