تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۰۳
کد خبر : 7375

آنجلینا جولی با یک خالکوبی جدید طرفداران را به چالش می کشد

آنجلینا جولی با یک خالکوبی جدید طرفداران را به چالش می کشد

به نظر می رسد آنجلینا جولی چند خالکوبی مرموز جدید روی انگشتان میانی هر دو دست دارد و طرفداران فکر می کنند این می تواند پیامی برای همسر سابقش برد پیت باشد. کف دست‌ های باز این بازیگر زن روز سه‌ شنبه در صفحه اینستاگرام آقای K هنرمند خالکوبی ظاهر شد و دو خالکوبی تار

به نظر می رسد آنجلینا جولی چند خالکوبی مرموز جدید روی انگشتان میانی هر دو دست دارد و طرفداران فکر می کنند این می تواند پیامی برای همسر سابقش برد پیت باشد. کف دست‌ های باز این بازیگر زن روز سه‌ شنبه در صفحه اینستاگرام آقای K هنرمند خالکوبی ظاهر شد و دو خالکوبی تار روی انگشتان او را نشان داد. کپشن نشان داد که او فقط کار را انجام داده است و دنبال کنندگان را تشویق می کند تا حدس بزنند که چیست.

اگر چه عکسی از خالکوبی جدید او هنوز منتشر نشده است، اما طولی نکشید که حدس‌ ها شروع شد و بسیاری از برد نام بردند.

دیگران پیامی را حدس زدند که ربطی به بازیگر نداشت. دو فالوور دیگر نوشتند «برچسب هشدار برای خواستگاران احتمالی» یا «چیزی معنوی». دیگری به سادگی از دستان او تعریف کرد. آنها به اشتراک گذاشتند: “حتی کف دستان او بسیار عالی هستند.”

خالکوبی جدید آنجلینا پس از این است که او و برد از سال 2005 تا ازدواجشان در سال 2014 با هم قرار داشتند. آنها دو سال قبل از طلاق با هم ازدواج کردند و به دلیل دعوا های حقوقی مداوم آنها در مورد حضانت فرزندان و کارخانه شراب سازی مشترک آنها، تیتر خبر های بسیاری شده اند. مرغ عشق های سابق شش بچه دارند، از جمله مدوکس، 22، پکس، 19، زاهارا، 18، شیلو، 17، و دوقلو های 15 ساله، ویوین و ناکس.

از زمان جدایی آنجلینا و برد، آنجلینا به این دلیل که اغلب با بچه هایش دیده می شود شناخته می شود. او و فرزندانش دوست دارند هر زمان که بتوانند با هم به سفرهای خرید یا رستوران بروند. یکی از آخرین سفرهای او با ویوین آخر هفته گذشته بود. این مادر و دختر کوچکش هر دو هنگام بازدید از یک تئاتر در شهر نیویورک، هر دو شلوار بژ پوشیده بودند. مشخص نیست آنها چه چیزی را دیدند، اما آنها از با هم بودن خوشحال به نظر می رسیدند زیرا دوربین های خارج از مکان از آنها عکس گرفتند.

برچسب ها :

ناموجود