تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
کد خبر : 6968

آنجلینا جولی با کمک دختر 15 ساله اش ویدئو موزیکال تولید خواهد کرد

آنجلینا جولی با کمک دختر 15 ساله اش ویدئو موزیکال تولید خواهد کرد

آنجلینا جولی در حال تبدیل پروژه آینده خود در برادوی با همکاری دخترش است. هفته گذشته، جولی اعلام کرد که به عنوان تهیه کننده اصلی کار خواهد کرد و موزیکال The Outsiders را که اقتباسی از S.E. رمان هینتون و فیلم فرانسیس فورد کاپولا در سال 1983، به برادوی. دختر جولی، ویوین، 15 ساله، الهام

آنجلینا جولی در حال تبدیل پروژه آینده خود در برادوی با همکاری دخترش است. هفته گذشته، جولی اعلام کرد که به عنوان تهیه کننده اصلی کار خواهد کرد و موزیکال The Outsiders را که اقتباسی از S.E. رمان هینتون و فیلم فرانسیس فورد کاپولا در سال 1983، به برادوی.

دختر جولی، ویوین، 15 ساله، الهام بخش او برای اجرای این پروژه بوده است. و به مادرش کمک خواهد کرد که از نزدیک در تولید به عنوان دستیار داوطلب جولی مشارکت داشته باشد.

جولی در بیانیه‌ ای گفت: «ویو من را به یاد مادرم می‌ اندازد، زیرا او تمرکزش را بر مرکز توجه بودن نمی‌ گذارد، بلکه برای حمایت از دیگر خلاقان تلاش می‌ کند. او در مورد تئاتر بسیار متفکر و جدی است و سخت کار می کند تا به بهترین نحو درک کند که چگونه می تواند مشارکت کند.”

یک منبع نزدیک به جولی می‌ گوید: “آنجلینا از این کار جدید هیجان‌ زده است. او معتقد است که این یک موزیکال برای همه سنین است، اما به ویژه در میان جوانان طنین‌ انداز می‌ شود. او می‌ خواهد اطمینان حاصل کند که تیم در هر مرحله از راه به جوانان گوش می‌ دهد و با آنها کار می‌ کند. و اینکه صدای آنها در زنده کردن این اثر در برادوی پیشرو است.”

این کار به کارگردانی Danya Taymor، موزیکال The Outsiders توسط Adam Rapp و Justin Levine نوشته شده است. موسیقی و اشعار جیمز تاون Revival (جاناتان کلی و زک شانس) و جاستین لوین. نظارت موسیقی، تنظیم و ارکستراسیون توسط جاستین لوین. و رقص توسط ریک کوپرمن و جف کوپرمن.

جولی هفته گذشته در یک بیانیه مطبوعاتی گفت که احساس می کند “خیلی خوش شانس است که بخشی از این تولید ویژه است.”

آنجلینا گفت: «من در مؤسسه لی استراسبرگ تحصیل کردم، جایی که متوجه شدم اولین عشق من، به عنوان یک مجری، تئاتر بود. “من تا به حال راهی برای بازگشت پیدا نکرده بودم. امیدوارم بتوانم در کنار یادگیری از این تیم شگفت انگیز که از زمانی که دخترم مرا برای دیدن نمایش در خانه نمایش La Jolla آورده است، با آنها کار کنم.”

او افزود: “من نمی توانم شروع کنم به بیان اینکه چقدر برای این موزیکال برای اولین بار در برادوی هیجان زده هستم و مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن این اقتباس جدید از The Outsiders با جهان هستم.”

برچسب ها :

ناموجود