تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
کد خبر : 10200

آنجلینا جولی با استایل شیک شبی احساسی را سپری کرد

آنجلینا جولی با استایل شیک شبی احساسی را سپری کرد

آنجلینا جولی در قلب بوداپست، زیر طاق های باشکوه اپرای دولتی مجارستان، همگرایی غیرمنتظره اما مسحور کننده با استعدادها داشت. آنجلینا جولی، هنرپیشه، بشر دوست و فیلمساز مشهور جهان، خود را در کنار کارگردان با استعداد شیلیایی پابلو لارین دید. این شب به عنوان جشن هنر و فرهنگ آغاز شد و اپرای دولتی مجارستان اجرای

آنجلینا جولی در قلب بوداپست، زیر طاق های باشکوه اپرای دولتی مجارستان، همگرایی غیرمنتظره اما مسحور کننده با استعدادها داشت. آنجلینا جولی، هنرپیشه، بشر دوست و فیلمساز مشهور جهان، خود را در کنار کارگردان با استعداد شیلیایی پابلو لارین دید.

این شب به عنوان جشن هنر و فرهنگ آغاز شد و اپرای دولتی مجارستان اجرای واقعا استثنایی را ارائه کرد. آنجلینا با لباسی زیبا با استایل شیک و کاملا مشکی در میان تماشاچیان نشسته بود و زیبایی فراوان خانه تاریخی اپرای او را احاطه کرده بود.

با شروع اجرای شب، احساسات جولی منعکس کننده شدت دراماتیک روی صحنه بود. شاهدان متوجه شدند که اشک از چشمان او سرازیر شده بود، زیرا او کاملاً در تحت تاثیر بود. با خط داستانی جذاب، واضح بود که این اجرا جولی را عمیقا تحت تأثیر قرار داده است.

پابلو لارن، کارگردان مشهوری که به خاطر کارش در فیلم‌ هایی مانند «اسپندر»، «جکی» و «نرودا» شناخته می‌ شود، در کنار جولی نشسته بود و با همان اشتیاق به تماشای اجرا می‌ پرداخت. این دو، به هر حال، غرق در هنر پیش از خود بودند، و ظاهراً از وضعیت مشهور خود غافل بودند.

اپرای دولتی مجارستان، با تاریخ غنی خود، پس‌ زمینه‌ای عالی را برای این دیدار پر شور دو هنرمند از گوشه‌ های مختلف جهان ارائه کرد. عظمت ساختمان، با تزئینات آراسته و معماری پر زرق و برق، لایه ای از جادو را به شب اضافه کرده است. با نزدیک شدن به مرحله پایانی، تماشاگران کف زدند و جولی با تمام وجود به آن پیوست. دست زدن های او با شور و شوق یک عاشق واقعی هنر طنین انداز شد، لحظه ای که از هر مانع زبانی فراتر رفت.

اما این فقط تشویق این دو هنرمند نبود. این تجربه مشترک یک اجرای عمیق و احساسی بود. هنگامی که آنها خانه اپرا را ترک کردند، آن دو در حال گفتگوی عمیقی بودند که احتمالاً در مورد تحسین متقابل خود از اجرای شب صحبت می کردند.

برچسب ها :

ناموجود