تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
کد خبر : 11703

آنجلینا جولی با استایل شیک در کنار دخترش دیده می شود

آنجلینا جولی با استایل شیک در کنار دخترش دیده می شود

آنجلینا جولی و دخترش زاهارا، این هفته زمان خوبی را در شهر نیویورک گذراندند. این بازیگر و دانشجوی کالج اسپلمن در حال بازدید از فروشگاه خرده‌ فروشی برند لباس سابق، آتلیه جولی، در محله NoHo شهر عکس‌ برداری شدند. آن‌ ها هر دو لباس‌ های غیر رسمی، از جمله یک ژاکت دکمه دار مشکی زیر

آنجلینا جولی و دخترش زاهارا، این هفته زمان خوبی را در شهر نیویورک گذراندند. این بازیگر و دانشجوی کالج اسپلمن در حال بازدید از فروشگاه خرده‌ فروشی برند لباس سابق، آتلیه جولی، در محله NoHo شهر عکس‌ برداری شدند. آن‌ ها هر دو لباس‌ های غیر رسمی، از جمله یک ژاکت دکمه دار مشکی زیر کت مشکی، شلوار جین و کفش‌ های کتانی سفید برای زاهارا، و یک کت مشکی بلند و چکمه‌ های همسان برای آنجلینا پوشیدند.

رویت آنجلینا با استایل شیک و زاهارا در نیویورک تنها یک ماه پس از آن صورت می‌ گیرد که زمانی زاهارا به عضویت کالج اسپلمن درآمده بود، تیتر اخبار شد. در ویدئویی از Essence که در 15 نوامبر به اشتراک گذاشته شد، این نوجوان در مراسم معارفه آلفا کاپا در مقابل خواهران جدید خود گفت: «اسم من زاهارا مارلی جولی است. و من از ایالت گلدن در شهری پر از فرشتگان فرود آمدم: لس آنجلس، کالیفرنیا.”

والدین زاهارا، آنجلینا و برد، هفت سال پیش از هم جدا شدند اما از آن زمان تاکنون درگیر نبرد حضانت هستند. علاوه بر زاهارا، آنها همچنین دارای فرزندان مادوکس، 22، پکس، 19، شیلو، 17، و دوقلو های 15 ساله ناکس و ویوین هستند. مشخص نیست که زاهارا حذف بخشی از نام خانوادگی خود پیت برای مراسم خواهری ربطی به نبرد حضانت دارد یا خیر.

قبل از اینکه آنجلینا و زاهارا این هفته زمانی را در نیویورک بگذرانند، این مادر پر هیجان به همراه پسرانش مدوکس و پکس در یک ناهار در کالج اسپلمن ماه گذشته از زاهارا حمایت کردند.

برچسب ها :

ناموجود