تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
کد خبر : 11441

آنتونلا روکوزو و لیونل مسی شادترین لحظات زندگی را تجربه کردند

آنتونلا روکوزو و لیونل مسی شادترین لحظات زندگی را تجربه کردند

درست یک سال پیش همه نگاه ها و احساسات فوتبالدوستان در سراسر جهان معطوف دیدار فینال جام جهانی قطر بود. آرژانتین سومین قهرمانی جهان خود را به دست آورد و لیونل مسی به عنوان بز (بزرگترین تمام دوران) در فوتبال معاصر مورد ستایش قرار گرفت. برای خانواده ستاره فوتبال، این روز فراموش نشدنی را رقم

درست یک سال پیش همه نگاه ها و احساسات فوتبالدوستان در سراسر جهان معطوف دیدار فینال جام جهانی قطر بود. آرژانتین سومین قهرمانی جهان خود را به دست آورد و لیونل مسی به عنوان بز (بزرگترین تمام دوران) در فوتبال معاصر مورد ستایش قرار گرفت. برای خانواده ستاره فوتبال، این روز فراموش نشدنی را رقم زد زیرا آنها شاهد تحقق رویا های خود در جام جهانی بودند، در حالی که شایعات بازنشستگی مسی احتمالی همچنان ادامه داشت.

بنابراین، 18 دسامبر اکنون در تاریخ مسی حک شده است، روزی که او و همسرش آنتونلا روکوزو اولین سالگرد آن لحظه پیروزی در زندگی خود را جشن گرفتند.

مسی در کنار منتخبی از عکس‌ ها نوشت “یک سال از زیباترین جنون کارم می گذرد. خاطرات فراموش نشدنی که تا آخر عمر باقی خواهند ماند.»  که ما را به یاد آن لحظه می‌ اندازد که او جام را با تشویق تماشاگران قطری و هیجان هواداران در سراسر جهان بالا برد. “سالگرد این پیروزی بر همگی مبارک!!!” او در پایان با نام خود این پست را در شبکه های اجتماعی خود امضا کرد.

این عکس ها لحظاتی از او را در حال بوسیدن جام طلایی در رختکن و شادی که این قهرمانی در میان هموطنان آرژانتینی ایجاد کرد را به تصویر کشید. هنگام جشن گرفتن، خیابان ها غرق در احساسات منحصر به فرد بود و هر گوشه ای را آبی و سفید نشان می داد.

همسر او، آنتونلا روکوزو، نیز به پیروزی او، که محبوبش را از کودکی دنبال می‌ کرد، افتخار کرد. آنتونلا با چهار عکسی که به دقت انتخاب شده بود، اولین سالگرد پیروزی را جشن گرفت و رنگ خانواده محوری بیشتری به آن اضافه کرد و طرف دیگر ثمره تلاش آنها را آشکار کرد.

برچسب ها :

ناموجود