تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۲۲
کد خبر : 9271

آنتونلا روکوزو بهترین لحظات مسی و ابو را به اشتراک می گذارد

آنتونلا روکوزو بهترین لحظات مسی و ابو را به اشتراک می گذارد

خانواده لیونل مسی پس از شکست اینتر میامی مقابل سینسیناتی، بهترین روز خود را سپری نکردند، در دیداری که باعث شد این بازیکن آرژانتینی پس از مصدومیت به میادین بازگشت. همسر مسی، آنتونلا روکوزو، در شبکه های اجتماعی به خصوص در تمام مسابقات MLS لیونل مسی بسیار فعال است. اگرچه، در این مناسبت، چیزی که

خانواده لیونل مسی پس از شکست اینتر میامی مقابل سینسیناتی، بهترین روز خود را سپری نکردند، در دیداری که باعث شد این بازیکن آرژانتینی پس از مصدومیت به میادین بازگشت. همسر مسی، آنتونلا روکوزو، در شبکه های اجتماعی به خصوص در تمام مسابقات MLS لیونل مسی بسیار فعال است.

اگرچه، در این مناسبت، چیزی که توجه را به خود جلب کرد، بیانیه ای بود که توسط تاجر و مدل آرژانتینی منتشر شد و چیزی بسیار خصوصی در مورد خانواده به اشتراک گذاشت.

پس از اینکه مسی در مصاحبه با میگو گرانادوس اعلام کرد، همه می دانند که او و شریک زندگی اش پس از سه پسری که از قبل دارند، تیاگو، متئو و چیرو، به دنبال داشتن یک دختر هستند.

همه هواداران منتظر اعلام این خبر هستند هر چند باید منتظر بمانند. گفته می شود، آنتونلا ورود یک عضو جدید به خانواده را جشن گرفته است که همه دنبال کنندگان او را تحت تأثیر قرار داده است.

روکوزو تصویر «ابو» سگی را که به حیوان خانگی جدید خانواده مسی تبدیل شده است، در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

لازم به یاد آوری است که این خانواده قبلا یک سگ دیگر به نام هالک معروف داشتند که در بارسلونا به سر می برد. مسی اعتراف کرد: “او پیر است، بنابراین ما او را در خانه ای که در بارسلونا داریم، رها کردیم.”

برچسب ها :

ناموجود