تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۴۳
کد خبر : 5286

نیکی میناژ دختر فوق العاده عجیب آلبوم جدیدش را منتشر می کند

نیکی میناژ دختر فوق العاده عجیب آلبوم جدیدش را منتشر می کند

نیکی میناژ به طرفداران کنایه زد که آخرین آلبومش در اکتبر 2023 منتشر خواهد شد و سپس چند هفته بعد برنامه را تغییر داد! نگه داشتن سوژه هایش روی انگشتانشان. ملکه رپ در 30 ژوئن در اینستاگرام خود فاش کرد که آهنگ‌های آرام او کمی دیرتر از راه خواهد رسید. با این حال، نیکی اصرار

نیکی میناژ به طرفداران کنایه زد که آخرین آلبومش در اکتبر 2023 منتشر خواهد شد و سپس چند هفته بعد برنامه را تغییر داد! نگه داشتن سوژه هایش روی انگشتانشان. ملکه رپ در 30 ژوئن در اینستاگرام خود فاش کرد که آهنگ‌های آرام او کمی دیرتر از راه خواهد رسید. با این حال، نیکی اصرار داشت که هر چه انتظار طولانی‌تر باشد، پاداش شیرین‌تر است.

این زن بومی ترینیداد و توباگو در کنار عکسی خیره کننده از خود با قفل های صورتی نوشت: “هواداران عزیز، چند روزی است که سعی می کنم زمان مناسبی برای گفتن این موضوع به شما پیدا کنم.” “به دلیل اخبار بسیار هیجان انگیزی که بعداً با شما دوستان به اشتراک خواهم گذاشت، تاریخ آلبوم را کمی تغییر دادم. به من اعتماد کن، ارزش انتظار را دارد…”

این اعلام پس از آن منتشر می شود که نیکی از یک دوره رنسانس لذت می برد. الهه رپ در سال 2020 تاریخ ساز شد و اولین شماره خود را گرفت. 1 تک آهنگ ریمیکس آهنگ “Say So” از Doja Cat. سپس دو سال بعد، او اولین تک‌ آهنگ ریک جیمز را به نام «Super Freaky Girl» عرضه کرد، که او را به اولین خواننده رپ زن تبدیل کرد که بعد از لورین هیل، در Pitchfork، در صدر جدول تک‌آهنگ‌های بیلبورد قرار گرفت. او همچنین در سال 2022 برنده جایزه ویدئویی پیشتازپ از MTV VMA شد!

با افتخارات اخیر، به نظر می رسد نیکی زمینه را برای ترفند جادویی بعدی خود فراهم کرده است. و این یک آلبوم جدید است!

افشاگری بزرگ نیکی در اینستاگرام تنها مربوط به تاریخ انتشار آلبوم بعدی او نبود. به نظر می رسد ادای احترامی به آلبوم اول او باشد که همه چیز را آغاز کرد، پنجمین البوم استودیویی نیکی، جمعه صورتی 2 نامیده می شود. جمعه صورتی اصلی، اولین آلبوم استودیویی او، در نوامبر 2010 منتشر شد. تک آهنگ آن “Super Bass” به تعداد رسید. سه نفر در جدول 100 بیلبورد داغ ایالات متحده و نیکی با نام مستعار باربی به شهرت رسید.

برچسب ها :

ناموجود