تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
کد خبر : 5201

کولاک آلبوم جدید جنیفر لوپز الهام گرفته از آقای همسر

کولاک آلبوم جدید جنیفر لوپز الهام گرفته از آقای همسر

عاشقان خوشحال می شوند! نهمین آلبوم جنیفر لوپز که مدت ها در انتظارش بودند تقریباً رسید! روز چهارشنبه، این بازیگر و خواننده 53 ساله در چندین پلتفرم رسانه های اجتماعی طعنه زد که آلبوم جدیدش This is Me… Now که بن افلک الهام گرفته شده به زودی منتشر خواهد شد. او در توییتر و اینستاگرام

عاشقان خوشحال می شوند! نهمین آلبوم جنیفر لوپز که مدت ها در انتظارش بودند تقریباً رسید! روز چهارشنبه، این بازیگر و خواننده 53 ساله در چندین پلتفرم رسانه های اجتماعی طعنه زد که آلبوم جدیدش This is Me… Now که بن افلک الهام گرفته شده به زودی منتشر خواهد شد.

او در توییتر و اینستاگرام نوشت: «روز تحویل آلبوم #THISEMENOW».

در پست جدید، لوپز یک عکس سیاه و سفید از خودش به اشتراک گذاشت که شیک و شاد به نظر می رسد در حالی که گوشی خود را در دست گرفته و لبخند می زند، سرش را به یک طرف خم کرده است. این پست‌ها صدها واکنش هیجان‌انگیز را در فضای مجازی برانگیخت و یکی از طرفداران از خواننده و بازیگر در توییتر پرسید: “و چه زمانی آن را به ما تحویل می‌دهی؟”

طبق یک بیانیه مطبوعاتی، پروژه جدید ستاره “سفر عاطفی، روحی و روانی او در دو دهه گذشته را شرح می دهد” و پس از ازدواج او با بن افلک، که آلبوم قبلی به او تقدیم شده بود، انجام می شود.

این 13 آهنگ شامل آهنگ اصلی و همچنین ورودی های مختلفی است که به رابطه او با این بازیگر اشاره دارد، از جمله “Dear Ben pt. II” و “Midnight Trip to Vegas” که به اولین مراسم ازدواج این زوج در جولای 2022 اشاره دارد.

نهمین آلبوم استودیویی Multihyphenate همچنین نشان‌دهنده بازگشت او به نویسندگی و تولید است، با این آلبوم که تمی جذاب و جالب را نشان می‌دهد که قبلاً نشان داده نشده بود، در حالی که آوازهای قدرتمند او را با آهنگ‌های اعتراف‌کننده و «جشن‌های عشق» شاداب ادغام کرده است.

لوپز قبلا تلاش خود در سال 2002 را “آلبوم مورد علاقه” خود نامیده بود.

 

سال گذشته، او یک پست بازگشتی جالب به افتخار پروژه بدخواهان اولیه ارسال کرد. که در آن زمان در نمودارهای iTunes و Pop iTunes بود. که شامل تصاویری از چندین موزیک ویدیوی نمادین او از آلبوم، از جمله “Jenny from the Block, “هرچه دارم”، “خوشحالم” و “عزیزم که تو را دوست دارم!”

برچسب ها :

ناموجود