تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
کد خبر : 9793

آریانا گرانده و اتان اسلیتر در یک شب عاشقانه دیده شدند

آریانا گرانده و اتان اسلیتر در یک شب عاشقانه دیده شدند

به نظر عاشقانه آریانا گرانده با اتان اسلیتر عالی پیش می رود! این جفت برای یک شب عاشقانه در روز شنبه، 21 اکتبر، در عکس های جدیدی که توسط TMZ گرفته شده است با هم وقت می گذرانند. آریانا 30 ساله و اتان 31 ساله از یک شب ملاقات در شهر نیویورک لذت بردند. زوج

به نظر عاشقانه آریانا گرانده با اتان اسلیتر عالی پیش می رود! این جفت برای یک شب عاشقانه در روز شنبه، 21 اکتبر، در عکس های جدیدی که توسط TMZ گرفته شده است با هم وقت می گذرانند. آریانا 30 ساله و اتان 31 ساله از یک شب ملاقات در شهر نیویورک لذت بردند. زوج جدید که در فیلم شرور با هم همبازی هستند، به نظر می‌ رسیدند که از شام و نوشیدنی لذت می‌ بردند.

این دو در کنار یک پنجره در رستورانی در یک هتل با منظره زیبایی از سیب بزرگ دیده شدند. به نظر می رسید که آریانا یک تاپ اسطوخودوس پوشیده بود، در حالی که ایتان یک ژاکت خاکستری را تکان می داد. در یکی از عکس ها به نظر می رسید که آنها در حال خندیدن هستند.

شاهدان عینی به TMZ گفتند که آریانا با معشوقه جدیدش بسیار رفتار محبت آمیزی داشت. شب قرار نیویورک تقریباً یک ماه پس از اولین حضور آن‌ ها در انظار عمومی، در سپتامبر بود.

آریانا اخیراً طلاق خود را از دالتون گومز پس از دو سال زندگی مشترک حل و فصل کرده است. آنها اخیراً به توافق رسیدند و طبق گزارشات، “احترام متقابل” برای یکدیگر قائل هستند. اتان همچنین از همسر خود لیلی جی پس از پنج سال زندگی مشترک درخواست طلاق داده است.

عاشقانه جدید آریانا مطمئنا داغ شده است. بنا به گزارش Us Weekly، آریانا و ستاره موزیکال باب اسفنجی نیز زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند. یکی از خودی ها به این رسانه گفت که اتان در اوایل اکتبر به افراد نزدیک خود در مورد ترتیب جدید گفته است. آنها گفتند: “اتان به دوستان و همسر سابقش [لیلی جی] اطلاع داد که با آریانا به طور تمام وقت در نیویورک زندگی می کند.” “آنها واقعاً خوشحال هستند و برای یکدیگر بسیار خوب هستند. همه دوستانش او را دوست دارند.»

برچسب ها :

ناموجود