تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
کد خبر : 12205

آریانا گرانده و اتان اسلیتر با ظاهر مشابه دست به دست هم دادند

آریانا گرانده و اتان اسلیتر با ظاهر مشابه دست به دست هم دادند

آریانا گرانده و اتان اسلیتر با هواپیما در شهر نیویورک به زمین نشستند. این زوج در روز یکشنبه هنگام ورود به فرودگاه در حالی که دست در دست هم گرفته بودند، از آنها عکس گرفته شد. این دو در هنگام راه رفتن با هم، با کت‌ های پفی مشکی ست شده شیک به نظر می

آریانا گرانده و اتان اسلیتر با هواپیما در شهر نیویورک به زمین نشستند. این زوج در روز یکشنبه هنگام ورود به فرودگاه در حالی که دست در دست هم گرفته بودند، از آنها عکس گرفته شد. این دو در هنگام راه رفتن با هم، با کت‌ های پفی مشکی ست شده شیک به نظر می رسیدند.

گرانده، یک سویشرت خاکستری با یک گرمکن مشکی و کفش ورزشی مشکی پوشیده بود. او ظاهر خود را با کلاه بیسبال برجسته کرد. در همین حال، اسلیتر، با یک شلوار ورزشی مشکی، کفش ورزشی مشکی و یک تی شرت سفید ظاهری مشابه به تن داشت.

گرانده و اسلیتر در صحنه فیلمبرداری اقتباسی آینده Wicked با هم آشنا شدند و در خارج از صفحه نمایش عاشقانه ای را ایجاد کردند. رابطه این جفت، که اولین بار در ماه جولای تایید شد، به دنبال جدایی او از شوهر دالتون گومز و جدایی اسلیتر از همسر لیلی جی بود. گرانده و گومز پس از دو سال زندگی مشترک در ماه اکتبر به زندگی مشترک خود پایان دادند.

از زمانی که رابطه عاشقانه گرانده و اسلیتر علنی شد، این زوج سعی کردند رابطه خود را از کانون توجه دور نگه دارند و همه چیز را کم‌ اهمیت نگه دارند، منبعی در سپتامبر گفت: «آنها فقط سعی می‌ کنند رابطه جدید خود را در خلوت دنبال کنند.»

در حالی که گرانده اغلب در Spamalot دیده می شود، او و اسلیتر هنوز اولین حضور خود را روی فرش قرمز انجام نداده اند.

برچسب ها :

ناموجود