تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
کد خبر : 10078

آریانا گرانده عشق خود را به اتان اسلیتر نشان می دهد

آریانا گرانده عشق خود را به اتان اسلیتر نشان می دهد

آریانا گرانده برای حمایت از نامزد خود، اتان اسلیتر، در نمایش فعلی خود در برادوی، Spamalot، در شهر نیویورک آمد. بر اساس عکس‌ های منتشر شده توسط صفحه ششم، هنگام خروج از تئاتر در شب هالووین، هواداران خواننده 30 ساله پاپ اطراف او ازدحام کردند. در یک عکس، آریانا در حالی که با لباسی بژ،

آریانا گرانده برای حمایت از نامزد خود، اتان اسلیتر، در نمایش فعلی خود در برادوی، Spamalot، در شهر نیویورک آمد. بر اساس عکس‌ های منتشر شده توسط صفحه ششم، هنگام خروج از تئاتر در شب هالووین، هواداران خواننده 30 ساله پاپ اطراف او ازدحام کردند.

در یک عکس، آریانا در حالی که با لباسی بژ، کت بلند قهوه‌ ای و چکمه‌ های پاشنه‌ دار راه می‌ رفت، به طرفداران دست تکان می داد. او ظاهر خود را با یک جفت دستکش توری سفید تکمیل کرد. در حالی که او برای بازگشت به خانه به سمت یک لیموزین می رفت، این هنرمند برای گرفتن عکس و سلفی با طرفداران، که بسیاری از آنها در خارج از سالن صف کشیده بودند، ایستاد.

در اوایل این ماه، آریانا و اتان، در حال صرف شام با هم شدند، بدون اینکه ترسی از نشان دادن عشق خود داشته باشند. آنها حتی با شروع فصل پاییز به یک پارک موضوعی دیزنی رفتند و آریانا نیز دیده شده است که چند پست اینستاگرامی اتان را لایک کرده است.

این زوج اولین بار در اواخر سال 2022 و در صحنه فیلمبرداری لایو اکشن اقتباسی Wicked با یکدیگر ملاقات کردند. در آن زمان، آریانا هنوز با شوهر سابقش، دالتون گومز،بود، در حالی که اتان هنوز با همسر جدا شده خود، لیلی جی، که دارای یک فرزند است، زندگی مشترک داشت.

از آنجایی که آریانا مشغول فیلمبرداری فیلم در انگلستان بود، مدتی از دالتون دور بود. اوایل امسال، آنها از هم جدا شدند اما تا تابستان گذشته درخواست طلاق ندادند. کمتر از سه ماه بعد، دالتون گومز و آریانا طلاق خود را در 6 اکتبر نهایی کردند و آریانا موافقت کرد که به جای اقساط حمایت از همسر، بیش از یک میلیون دلار به دالتون بپردازد.

از طرف ایتان، او درخواست طلاق از لیلی نداد تا اینکه در ماه جولای گزارش هایی در مورد رابطه او با آریانا منتشر شد. از آن زمان، اتان به خاطر رابطه اش با آریانا با جنجال هایی روبرو شد، به خصوص پس از اینکه لیلی سکوت خود را در مورد رابطه عاشقانه شوهرش که در آن زمان جدا شده بود، شکست.

لیلی گفت «واقعا داستان آریانا است. او بعداً اضافه کرد که تمرکزش بر این است که برای او و پسر ایتان “مادر خوبی” باشد. همسرانی که از هم جدا شده اند که معشوقه های دبیرستانی بودند و در سال 2018 ازدواج کردند و هنوز طلاق خود را نهایی نکرده اند.

برچسب ها :

ناموجود