تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۴۳
کد خبر : 7283

آریانا گرانده جشن سورپرایز کننده ای برای طرفداران تدارک دیده است

آریانا گرانده جشن سورپرایز کننده ای برای طرفداران تدارک دیده است

آریانا گرانده 10 سال از انتشار اولین آلبوم خود به نام Yours Truly را جشن می گیرد. این خواننده 30 ساله روز شنبه پستی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که در آن نشان داد که چگونه یک دهه از انتشار اولین LP خود را با شگفتی های یک هفته ای جشن می گیرد. به

آریانا گرانده 10 سال از انتشار اولین آلبوم خود به نام Yours Truly را جشن می گیرد. این خواننده 30 ساله روز شنبه پستی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که در آن نشان داد که چگونه یک دهه از انتشار اولین LP خود را با شگفتی های یک هفته ای جشن می گیرد.

به گفته گرانده، جشن ها در 25 آگوست با انتشار دیجیتالی لوکس Yours Truly، همراه با اجرای زنده تازه ضبط شده دو قطعه آلبوم، “Honeymoon Avenue” و “Daydreamin” آغاز خواهد شد.

گرانده سپس اولین قسمت از یک پرسش و پاسخ را در 26 آگوست، به علاوه اجرای زنده “Baby I” را در روز بعد پخش خواهد کرد. وینیل، همراه با قسمت دوم پرسش و پاسخ، سپس در 28 آگوست ارسال می‌ شود و روز بعد شاهد دو اجرای زنده دیگر از «قلب خالکوبی‌ شده» و «درست آنجا» خواهیم بود.

آریانا گفت، جشن در 30 آگوست که تاریخ انتشار رسمی 10 سالگی Yours Truly است با اجرای زنده “The Way” و “چند چیزهایی که در پشت صحنه یافتیم” به پایان می رسد.

اولین آلبوم استودیویی گرانده در 30 اوت 2013 توسط Republic Records پس از یک دوره ضبط تقریباً سه ساله منتشر شد.

Your Truly شامل همکاری با Big Sean، Mika، Mac Miller و Nathan Sykes از The Wanted است و در آن زمان در رتبه اول جدول بیلبورد قرار گرفت.

گرانده در پستی در استوری اینستاگرام خود تصریح کرد که نسخه دیجیتالی لوکس Yours Truly دارای “لایو از لندن، نسخه های به روز آهنگ هایی است که ما اجرا کردیم.”

برچسب ها :

ناموجود