تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۴۷
کد خبر : 7317

آریانا گرانده ثابت کرد که ملکه زیبایی با مدل موی آپدو است

آریانا گرانده ثابت کرد که ملکه زیبایی با مدل موی آپدو است

بدون شک تابستان برای ترند آپدوی یکپارچه است. کیکه پالمر به شیک ترین شکل سال 2023 آن را پوشید. افراد مشهوری مانند دوآ لیپا، بیانسه، ادل و ریحانا همگی یکی را روی فرش قرمز پوشیده‌ اند. در حال حاضر، آریانا گرانده جدیدترین چهره مشهوری است که این روند را امتحان کرده است و آوانگارد ترین

بدون شک تابستان برای ترند آپدوی یکپارچه است. کیکه پالمر به شیک ترین شکل سال 2023 آن را پوشید. افراد مشهوری مانند دوآ لیپا، بیانسه، ادل و ریحانا همگی یکی را روی فرش قرمز پوشیده‌ اند. در حال حاضر، آریانا گرانده جدیدترین چهره مشهوری است که این روند را امتحان کرده است و آوانگارد ترین موهای الهام گرفته از دهه 60 را دارد.

برای اعلام راه اندازی برند آرایشی خود گرانده با سرمایه‌ گذاری در فونداسیون‌ ها با انتخاب پیشگامانه 60 سایه، تمام مراحل را کنار گذاشت و موهایش را که تا به حال در تصاویر کمپین دیده بود ارائه کرد.

در عکس‌ ها، او تمام رشته‌ موهای خود را به عقب کشید و آنها را به بزرگ‌ ترین و انتزاعی ترین طرح لانه زنبوری تبدیل کرد. بالای سر او سه حلقه چرخان بزرگتر نشسته بود هر کدام به یک اندازه. آنها یک حلقه بیرونی قهوه ای تیره و یک حلقه داخلی از موهای قهوه ای روشن داشتند. سپس، بقیه موهای او فرها و موج های شل تری را در پشت سر او و پشت سه حلقه بزرگ ایجاد کردند.

اگرچه این ظاهر برای او (و صادقانه بگوییم همه؟) جدید است، اما درست با سبک شخصی گرانده مطابقت دارد. او اغلب این نقوش رترو را با رنگ‌ های کروم نقره‌ای امروزی و همچنین سیلوئت‌ های به‌ روز شده مانند تاپ‌ های برش می‌ آمیزد. به همین دلیل است که این جدیدترین ظاهر کاملاً منطقی است، با توجه به نگاه مدرن به یک ظاهر کلاسیک.

این با آرایش و لباس نیز به وجود آمد. چشم‌ هایش رنگ طبیعی و  مژه‌ های حجیم و خط چشم بال‌دار نازک، سایه‌ ای روشن‌ تر در گوشه داخلی‌ اش داشت. پوست او کاملاً مات بود و ظاهرش با لب‌ های قرمز آلویی زیبا بود.

او یک لباس بدون بند نقره ای کروم به تن کرده بود. در امتداد تمام بدنش به هم می‌ خورد و در حالی که نور را منعکس می‌ کرد، امواجی از درخشش نقره‌ ای را تشکیل می‌ داد.

برچسب ها :

ناموجود