تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
کد خبر : 9299

آریانا گرانده بیش از یک میلیون دلار برای طلاق می‌ پردازد

آریانا گرانده بیش از یک میلیون دلار برای طلاق می‌ پردازد

طلاق آریانا گرانده و دالتون گومز نهایی شد. همسران جدا شده در اوایل سال جاری از هم جدا شدند و گرانده در تابستان شروع به ملاقات با ایتان اسلیتر کرد. طبق درخواست آریانا در 18 سپتامبر که خاطر نشان می کند که آریانا می خواهد “جواهرات متفرقه و سایر وسایل شخصی” علاوه بر همه درآمد

طلاق آریانا گرانده و دالتون گومز نهایی شد. همسران جدا شده در اوایل سال جاری از هم جدا شدند و گرانده در تابستان شروع به ملاقات با ایتان اسلیتر کرد.

طبق درخواست آریانا در 18 سپتامبر که خاطر نشان می کند که آریانا می خواهد “جواهرات متفرقه و سایر وسایل شخصی” علاوه بر همه درآمد ها و انباشته ها به عنوان دارایی جداگانه تأیید شود. علاوه بر این، گرانده درخواست کرد هزینه های وکالت را هم او و هم شوهرش که از او جدا شده است، پرداخت کنند. اسناد همچنین تاریخ جدایی این زوج را 20 فوریه ذکر کرده اند و آریانا دلیل آن را “اختلافات آشتی ناپذیر” ذکر کرده است.

در مورد دالتون گومز، او تقاضای حمایت از همسر نکرد و از دادگاه خواست که این موضوع را برای حکم آینده محفوظ نگه دارد. با این حال، همسران سابق طلاق خود را در 6 اکتبر به پایان رساندند و طبق گزارش ها، آریانا موافقت کرد به جای حمایت ماهانه همسر، 1.25 میلیون دلار به دالتون گومز بپردازد.

اخبار جدایی آریانا و دالتون در ماه جولای پس از نزدیک به دو سال ازدواج منتشر شد. در حالی که این دو نفر با هم بودند، روابط عاشقانه خود را بیشتر خصوصی نگه داشتند، به استثنای عکس‌ های گاه به گاه در اینستاگرام پست می‌ کرد. بر اساس تاریخ جدایی، این زوج در اوایل سال جاری تلاش کردند تا با هم آشتی کنند. با این حال، آنها در نهایت تصمیم به جدایی در فوریه گرفتند.

 

اندکی پس از تایید جدایی آنها در اوایل تابستان امسال، ایتان پس از نزدیک به پنج سال زندگی مشترک از همسرش لیلی جی درخواست طلاق داد. این دو هم کلاس دبیرستانی بودند و در سال 2022 به پسرشان خوش آمد گفتند. هنگامی که رابطه جدید ایتان با آریانا مشخص شد، لیلی در بیانیه‌ ای که توسط صفحه ششم به دست آمد، درباره این وضعیت صحبت کرد.

«واقعا داستان آریانا است. لیلی در ماه جولای گفت”خانواده من فقط خسارت جانبی است.” او سپس اضافه کرد که تمرکز او «مادر خوب» بودن برای فرزندشان است.

برچسب ها :

ناموجود