تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
کد خبر : 7126

آریانا گرانده به زیبایی سلنا گومز را عزیز خود می خواند

آریانا گرانده به زیبایی سلنا گومز را عزیز خود می خواند

آریانا گرانده 30 ساله چیزی جز عشق به سلنا گومز 31 ساله ندارد. هنگامی که سلنا اخیراً در استوری های اینستاگرام برای استفاده از ژل ابروی زیبایی کمیاب خود در حین ماشین سواری و با پخش آهنگ آریانا به نام Be Alright در پس زمینه استفاده کرد، آریانا این کلیپ را دوباره منتشر کرد. با

آریانا گرانده 30 ساله چیزی جز عشق به سلنا گومز 31 ساله ندارد. هنگامی که سلنا اخیراً در استوری های اینستاگرام برای استفاده از ژل ابروی زیبایی کمیاب خود در حین ماشین سواری و با پخش آهنگ آریانا به نام Be Alright در پس زمینه استفاده کرد، آریانا این کلیپ را دوباره منتشر کرد. با شرح “عزیز”، همراه با یک ایموجی شاد و اشک آلود. او همچنین مستقیماً سلنا را تگ کرد، تا نماد پاپ همکارش از عشق آگاه شود.

واضح است که آریانا یک طرفدار است در سال 2016، از او در مورد حضور سلنا در جوایز موسیقی آمریکا در طول یک مصاحبه روی فرش قرمز پرسیده شد و  آریانا گفت: «تازه دیدم که وارد شد و خیلی محکم بغلش کردم. “او شبیه یک شاهزاده خانم بود. وقتی او را دیدم تقریباً گریه کردم.»

در حالی که آریانا گفت که آنها مدتی بود که همدیگر را ندیده بودند، او هنوز به وضوح از ستاره پاپ همکارش شگفت زده شده بود. “من مدت زیادی است که با او صحبت نکرده ام بنابراین نمی دانم چه اتفاقی می افتد، اما او را در آغوش گرفتم و زیبا به نظر می رسید، و من بسیار خوشحالم که او اینجاست.”

این احساس ممکن است متقابل باشد. در یک ویدیوی TikTok در جولای 2022، سلنا گومز در روال زیبایی صبحگاهی خود را با آهنگ آریانا، “My Hair” به اشتراک گذاشت. در ویدیویی که در سال 2021 پخش شد، سلنا در حال خواندن آهنگ «Break Up With Your Girlfriend, I’m Bored» از آریانا دیده شد. طبق گزارش‌ ها، آریانا دوباره در استوری‌ های اینستاگرام برای اشتراک‌ گذاری مجدد ویدیو حضور داشت.

برچسب ها :

ناموجود