تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۴۶
کد خبر : 13296

آریانا گرانده با لباس گلیندا در اسکار 2024 به فرش قرمز بازگشت

آریانا گرانده با لباس گلیندا در اسکار 2024 به فرش قرمز بازگشت

بازگشت آریانا گرانده به فرش قرمز ارزش انتظار را داشت. این ستاره پاپ، 30 ساله، در اسکار 2024 با استایل متفاوت شگفت انگیز شد، جایی که در کنار همبازی اش سینتیا اریوو در Wicked جایزه اهدا می کرد. او در یک لباس ستون‌ دار بدون بند صورتی سفارشی، با شنل آستین پفی بلند به شخصیت

بازگشت آریانا گرانده به فرش قرمز ارزش انتظار را داشت. این ستاره پاپ، 30 ساله، در اسکار 2024 با استایل متفاوت شگفت انگیز شد، جایی که در کنار همبازی اش سینتیا اریوو در Wicked جایزه اهدا می کرد. او در یک لباس ستون‌ دار بدون بند صورتی سفارشی، با شنل آستین پفی بلند به شخصیت او گلیندا ادای احترام می‌ کرد.

او پس از تکمیل ظاهر خود، گوشواره های سنگی صورتی و یک گردنبند آویز را تزئین کرد. او با انتخاب یک مدل موی شیک، موهای خود را با پشت صاف حالت داد و اطمینان حاصل کرد که تمام تمرکز روی لباس مجلسی باقی می ماند.

آخرین حضور گرانده در فرش قرمز در مراسم جوایز گرمی در سال 2020 بود، جایی که او لباس مجلسی حجیم دیگری پوشید که برای ساخت آن به 400 یارد پارچه توری و 200 ساعت کار نیاز داشت.

گرانده مشغول فیلمبرداری اقتباسی سینمایی Wicked بوده که در 27 نوامبر اکران می شود (با قسمت دوم که انتظار می رود در روز کریسمس سال 2025 اکران شود).

گرانده همچنین هفتمین آلبوم استودیویی اش Eternal Sunshine را در 8 مارس منتشر کرد.

برچسب ها :

ناموجود