تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
کد خبر : 8834

آریانا گرانده و اتان اسلیتر دست در دست هم دیده شدند

آریانا گرانده و اتان اسلیتر دست در دست هم دیده شدند

به نظر می رسد آریانا گرانده و اتان اسلیتر آماده حضور های عمومی هستند. در ویدیو ها و عکس‌ های جدیدی که توسط DeuxMoi به‌دست آمد و در ۲۵ سپتامبر به اشتراک گذاشته شد، این زوج در حال راه رفتن دست در دست در حالی که در شب آخر هفته به دیزنی‌ لند می‌ رفتند

به نظر می رسد آریانا گرانده و اتان اسلیتر آماده حضور های عمومی هستند. در ویدیو ها و عکس‌ های جدیدی که توسط DeuxMoi به‌دست آمد و در ۲۵ سپتامبر به اشتراک گذاشته شد، این زوج در حال راه رفتن دست در دست در حالی که در شب آخر هفته به دیزنی‌ لند می‌ رفتند دیده می‌ شد. آریانا یک کلاه سیاه و یک هودی مشکی با شلوار های ساق و یک کیف کوچک همراه داشت.

اتان سر تا پا مشکی پوشیده بود و با صندل و جوراب‌ های سفید در حالی که دست در دست آریانا راه می‌ رفت ظاهرش را به پایان رساند. در یک لحظه، او هودی مشکی خود را روی سرش کشید، که یک کلاه بژ از زیر آن بیرون می آمد.

DeuxMoi روز دوشنبه در توضیح این مطلب نوشت: «آریانا گرانده و اتان اسلیتر برای اولین بار به عنوان یک زوج این آخر هفته در دیزنی دیده شدند. در تاپیک نظرات، طرفداران افکار مشکوکی در مورد مشاهده داشتند، که به طور معروف از همسران مربوطه خود (دالتون گومز و لیلی جی) در تابستان در میان شایعات در مورد یک عاشقانه رو به رشد جدا شدند.

یکی از دنبال‌ کنندگان در حساب کاربری خود نوشت: «اینطوری نشان می‌ دهد که همه «شایعه‌ ها» درست بوده‌ اند. آریانا و دالتون در ژانویه از هم جدا شده اند و  آریانا و ایتان ظاهراً با یکدیگر در سر صحنه فیلم Wicked آشنا شدند. گفته می شود که این بازیگران به خاطر جدایی تازه خود از همسرشان با هم پیوند خورده اند.

در همین حال، لیلی در ماه ژوئیه در بیانیه‌ ای شدید از آریانا انتقاد کرد. «واقعا داستان آریانا است او به صفحه شش گفت. “خانواده من فقط خسارت دیده است.” لیلی یکی اضافه کرد: “داستان او و دالتون است.”

آریانا در 18 سپتامبر از دالتون درخواست طلاق داد. اتان در 26 جولای از لیلی جی درخواست طلاق داد.

برچسب ها :

ناموجود