تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
کد خبر : 8199

آریانا گرانده از معشوقه خود حمایت می کند و برایش عشق می فرستد

آریانا گرانده از معشوقه خود حمایت می کند و برایش عشق می فرستد

آریانا گرانده حمایت خود را از دوست پسر اتان اسلیتر پس از بازگشت او به رسانه های اجتماعی در پی درام آشفته طلاق خود ابراز کرد. طبق گزارش‌ها، آریانا گرانده پست چرخ فلک اینستاگرام اتان اسلیتر را در 6 سپتامبر «لایک» کرده است. پست اتان شامل ویدئوهای مختلف و عکس‌ های فوری از تمرین‌های اجرای

آریانا گرانده حمایت خود را از دوست پسر اتان اسلیتر پس از بازگشت او به رسانه های اجتماعی در پی درام آشفته طلاق خود ابراز کرد.

طبق گزارش‌ها، آریانا گرانده پست چرخ فلک اینستاگرام اتان اسلیتر را در 6 سپتامبر «لایک» کرده است. پست اتان شامل ویدئوهای مختلف و عکس‌ های فوری از تمرین‌های اجرای صحنه‌ای آینده‌اش در Broadway’s Spamalot بود.

فعالیت‌های اخیر آریانا در رسانه‌ های اجتماعی کمتر از دو ماه پس از آن صورت می‌ گیرد که اتان، حساب اینستاگرام خود را مدت کوتاهی پس از شروع قرار با آریانا، خصوصی کرد. این دو اولین بار در اواخر سال 2022 و در صحنه فیلمبرداری لایو اکشن اقتباسی Wicked با یکدیگر ملاقات کردند.

مدت کوتاهی پس از انتشار گزارش هایی مبنی بر قرار اتان و آریانا، اتان در 26 ژوئیه درخواست طلاق اعتراضی از همسرش لیلی جی را داد. او دلیل جدایی آنها را در پرونده خود ذکر نکرد. با این حال، لیلی مدت کوتاهی پس از آن در بیانیه‌ ای عمومی از آریانا انتقاد کرد.

«واقعا داستان [آریانا] است. لیلی در آن ماه به صفحه سیکس گفت” که اولویت او این است که “مادر خوبی” برای پسرشان باشد.

لیلی و اتان دوستان دبیرستانی بودند و در سال 2018 با هم ازدواج کردند. آنها در آگوست 2022 به فرزندشان خوش آمد گفتند. به افتخار اولین روز مادرش، ایتان در 14 مه از طریق اینستاگرام ادای احترامی برای لیلی منتشر کرد. در توضیح خود، او را دوست داشتنی ترین، دلسوزترین و شگفت انگیزترین مادر دنیا خواند.” پست رسانه های اجتماعی همچنان در حساب اتان فعال است.

آریانا در اوایل سال جاری از شوهرش دالتون گومز جدا شد. طبق گزارش‌ های متعددی که در 17 ژوئیه منتشر شد، این دو اکنون به سمت طلاق می‌ روند. اگرچه این دو در ابتدا سعی کردند در ژانویه با هم آشتی کنند، این زوج برای ماه‌ های خوبی قبل از شروع قرار ملاقات با اتان از هم جدا شدند.

برچسب ها :

ناموجود