تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۵۸
کد خبر : 8572

آریانا گرانده چک طلاق را برای دالتون گومز خواهد نوشت

آریانا گرانده چک طلاق را برای دالتون گومز خواهد نوشت

آریانا گرانده به زودی به مجردی بازخواهد گشت زیرا او و همسرش دالتون گومز، هر دو مدارک طلاق را برای پایان رسمی ازدواج خود ثبت کردند. گومز و گرانده اخیراً از هم جدا شده اند و هر دو از این گزینه استفاده کرده اند که به طور همزمان مدارک لازم را برای پایان قانونی ازدواج

آریانا گرانده به زودی به مجردی بازخواهد گشت زیرا او و همسرش دالتون گومز، هر دو مدارک طلاق را برای پایان رسمی ازدواج خود ثبت کردند. گومز و گرانده اخیراً از هم جدا شده اند و هر دو از این گزینه استفاده کرده اند که به طور همزمان مدارک لازم را برای پایان قانونی ازدواج خود ثبت کنند.

گرانده قبلاً به زندگی خود ادامه داده است و با اتان اسلیتر تلاش عاشقانه جدیدی را آغاز کرده است. این خواننده که دو سال است با گومز ازدواج کرده است، اکنون به دنبال این است که این ازدواج را رسماً پایان دهد.

لورا واسر وکالت گرانده در دادرسی طلاق را بر عهده دارد و او در واقع اولین مدارک را در صبح دوشنبه ثبت کرد. او اختلافات آشتی ناپذیر را دلیل طلاق ذکر کرد، اگرچه این موضوع نسبتاً رایجی در روند طلاق در سال 2023 است.

آریانا گرانده یک چک برای دالتون گومز خواهد نوشت

پس از شنیدن اینکه واسر مدارک را از طرف گرانده ثبت کرده است، پاسخ خود دالتون گومز در مرحله بعدی قرار گرفت.

با روشن بودن این که این موضوع به صورت خصوصی انجام شده است، یا از طریق میانجیگری یا صرفاً بزرگ‌تر بودن، پاسخ فوری گومز این روند را بیشتر به حرکت درآورد. منابع به TMZ گفتند که همه چیز از قبل آماده شده بود و نیازی به مراجعه به دادگاه نخواهد بود.

آریانا گرانده موافقت خواهد کرد که چکی از گومز به مبلغ از پیش تعیین شده بدهد و این پایان کار خواهد بود. او برای رقمی که فکر می‌ کند مدیونش است، اصرار نمی‌ کند، بلکه آنچه را که گرانده پس از دو سال ازدواج به او می‌دهد، می‌پذیرد.

هر دو نفر قبل از ازدواج پیش ازدواج امضا کرده بودند، اگرچه واضح است که مذاکرات پشت صحنه مدتی طول کشیده است، زیرا تاریخ جدایی که در مدارک ذکر شده است 20 فوریه 2023 است.

همان منبع به TMZ تایید کرد که دو طرف در هفته های اخیر جزئیات پیچیده ای از توافق را بررسی کرده اند و هیچ احساس سختی وجود ندارد.

برچسب ها :

ناموجود