تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
کد خبر : 6849

آرنولد شوارتزنگر با هنرنمایی در فیلم اکشن قلب سنگی باز می گردد

آرنولد شوارتزنگر با هنرنمایی در فیلم اکشن قلب سنگی باز می گردد

گال گدوت و آرنولد شوارتزنگر جدیدترین نمادهای اکشن نتفلیکس هستند. این ویدیو گدوت را نشان می‌ دهد که در فیلم آینده نتفلیکس «قلب سنگی» بازی می‌ کند، در حالی که با شوارتزنگر برخورد می‌ کند که نکات اکشن مفیدی برای ارائه دارد. این کلیپ با استفاده از شوارتزنگر در دستگاه اسپرسوساز و پوشیدن لباس مناسب

گال گدوت و آرنولد شوارتزنگر جدیدترین نمادهای اکشن نتفلیکس هستند. این ویدیو گدوت را نشان می‌ دهد که در فیلم آینده نتفلیکس «قلب سنگی» بازی می‌ کند، در حالی که با شوارتزنگر برخورد می‌ کند که نکات اکشن مفیدی برای ارائه دارد.

این کلیپ با استفاده از شوارتزنگر در دستگاه اسپرسوساز و پوشیدن لباس مناسب آغاز می شود. گدوت او را می بیند و به نظر می رسد از وظایف جدیدش شوکه شده است. شوارتزنگر پس از اینکه از او می‌ پرسد چه کار می‌ کند، نشان می‌ دهد که به‌عنوان مدیر اجرایی نتفلیکس و او مطمئن می‌ شود که «همه چیز در نتفلیکس تا حد امکان با عمل تزریق می‌شود».

شوارتزنگر سپس کار گدوت و فیلم جدیدش را ستایش می‌کند و او را وادار می‌کند که پشت میله‌ها قدم بگذارد و به شوارتزنگر در کارهای قهوه‌سازی‌ اش بپیوندد. گدوت می‌ گوید: «یک جاسوس بزرگ تحت فشار رشد می‌ کند.

شوارتزنگر یکی از بزرگترین دستاوردهای نتفلیکس است. این افسانه اکشن بازیگر در دو پروژه مختلف نتفلیکس، از جمله برنامه تلویزیونی “FUBAR” که در آن او در آستانه بازنشستگی به عنوان یک مامور سیا بازی می کند، همکاری کرده است. او همچنین در مجموعه مستند «آرنولد» بازی می‌ کند که از مصاحبه‌ ها و فیلم‌ های اولیه زندگی حرفه‌ای او تشکیل شده و دستاوردهای متعدد او و چگونگی تبدیل شدنش به نماد آمریکایی را نشان می‌ دهد.

«قلب سنگی» جدیدترین وسیله نقلیه اکشن گدوت با بازی خودش و جیمی دورنان است. گدوت در آن نقش یک مامور اطلاعاتی مخفی را بازی می کند که وظیفه حفاظت از دارایی مرموز به نام The Heart را بر عهده دارد. گدوت تجربه قبلی با نتفلیکس، بازی در «اعلان قرمز»، یکی از موفق‌ ترین فیلم‌ های پخش‌ کننده، دارد. او قرار است در قسمت دوم بازی کند و او را دوباره با دواین جانسون و رایان رینولدز متحد کند.

برچسب ها :

ناموجود