تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
کد خبر : 4335

7 ترند آرایش لب ژله ای شاداب برای تابستان 1402

7 ترند آرایش لب ژله ای شاداب برای تابستان 1402

امسال همه چیز در مورد لب‌های ژله‌ای است. این ترند آرایش که یکی از دوستان نزدیک لب‌های بستنی است، شامل رنگ‌های براق و شاداب به رنگ‌های قرمز، صورتی و بنفش است که شبیه طعم‌های مورد علاقه شما از ژله، مربا و خوراکی‌های میوه‌ای مرتبط است. لب های ژله ای چیست؟ اگر لب های ژله ای

امسال همه چیز در مورد لب‌های ژله‌ای است. این ترند آرایش که یکی از دوستان نزدیک لب‌های بستنی است، شامل رنگ‌های براق و شاداب به رنگ‌های قرمز، صورتی و بنفش است که شبیه طعم‌های مورد علاقه شما از ژله، مربا و خوراکی‌های میوه‌ای مرتبط است.

لب های ژله ای چیست؟

اگر لب های ژله ای تصویری آشنا را به ذهن می آورد، به این دلیل است که دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد. لب‌های ژله‌ای اساساً لب‌های رنگی هستند که آبدار و جذاب به نظر می‌رسند. “بعضی از مردم فکر می کنند که این فقط یک تن براق لب است، اما در واقع روندی است که برای مدت طولانی در زیبایی کره ای دیده ایم. در حال حاضر به لطف ترندهای آرایش تابستانی و استفاده خالق زیبایی لب های ژله ای ظاهری پر جنب و جوش و براق، در حال حاضر مد روز است.

چگونه ظاهر لب های ژله ای داشته باشیم

یکی از بهترین بخش‌هایی که در مورد لب‌های ژله‌ای وجود دارد این است که بسته به رنگ مورد علاقه‌تان و محصولاتی که در دست دارید، می‌توانید به روش‌های مختلف به آن‌ها دست پیدا کنید.

برای یک رویکرد دقیق، “از لب پایینی داخلی خود شروع کنید و از یک رنگ لب مات برای رنگ کردن مرکز لب خود استفاده کنید، سپس به آرامی لب های خود را ببندید و فشار دهید تا مطمئن شوید که لب بالایی به آن سایه می رسد.” سپس از یک برس لب نایلونی کوچک برای پاک کردن لکه به سمت لب بیرونی استفاده کنید، اما قبل از اینکه خیلی نزدیک شوید آن ناحیه را تمیز نگه دارید، زیرا ایده این است که شکل سایه دلخواه را در ناحیه داخلی حفظ کنید. سپس یک براق کننده شفاف روی لب های خود بپوشانید، از لب پایین شروع کنید و روی لب بالایی بکشید. مطمئن شوید که سایه ها را با هم مخلوط نکنید، بلکه لب ها را بپوشانید تا حالت لاکی داشته باشید.

بهترین آرایش لب های ژله ای که باید امتحان کنید

1. لب های ژله ای با درخشندگی بالا

همچنین می‌توانید با رنگ‌های ظریف‌تر ظاهری کاملاً براق داشته باشید، در تصویر بالا ببینید که چگونه درخشش انعکاسی ظاهر لب با انرژی آرایش صورت درخشان و به‌طور ظریفی سرخ شده او مطابقت دارد.

2. لب ژله ای گیلاس

به دنبال راهی عالی برای به روز رسانی لب قرمز رنگی خود برای تابستان هستید؟ روکش ژله ای فوق العاده براق، سایه گیلاسی روشن را با زرق و برق کلاسیک به لب ها زیبایی خاصی می دهد.

3. ژله دونات

هیلی بیبر ملکه همه چیزهای لعاب دار است، بنابراین جای تعجب نیست که او در یک رویکرد ساده به لب های ژله ای تسلط داشته باشد. در حالی که این احتمال وجود دارد که او کمی رنگ گلگون ظریف را به عنوان پایه داشته باشد، برای ایجاد یک روکش براق و فوق العاده هیدراته برای هر ظاهر ژله ای مناسب است.

4. تماماً ژله

در اینجا، زندایا با تکمیل آرایش درخشان خود با ظاهری فوق العاده براق، ثابت می کند که زیبایی ژله تماماً در مورد بافت است. با یک براق کننده لب فوق العاده مغذی در جعبه ابزار خود، می توانید در کمترین زمان به یک روکش مشابه برسید.

5. ژله آفتاب گیر

اگر پوست شما برنزر شبنم‌دار است، هیچ چیز مانند لب‌های ژله‌ای آفتاب‌ی شده ظاهر را کامل نمی‌کند. این ظاهر در واقع به رنگ زیادی نیاز ندارد به سادگی لب های خود را در یک سایه تابستانی بپوشانید، سپس براقی شفاف را روی آن اضافه کنید.

6. لب های ژله ای صورتی

با در آغوش گرفتن لب های ژله ای صورتی آب نباتی، به آرایشی مینیمال مانند آنچه باربی فریرا در بالا انجام می دهد، تقویت کنید. سایه ای مانند این مرز بین ظرافت و رنگ پررنگ را نشان می دهد.

7. ژله ای فوق العاده حجیم

آلیکس ارل یکی از تاثیرگذارترین ستاره های روند برجستگی امسال است، بنابراین جای تعجب نیست که او دسته محکمی روی لب های ژله ای دارد. در اینجا، او یک سایه صورتی طبیعی می پوشد که به لطف درخشندگی فراوان، تازه و شاداب به نظر می رسد.

برچسب ها :

ناموجود