تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۳۷
کد خبر : 7323

آرایش توت فرنگی هیلی بیبر خیر کننده تر خواهد شد

آرایش توت فرنگی هیلی بیبر خیر کننده تر خواهد شد

تابستان یک دختر توت فرنگی بود و برای هیچ کس تعجب آور نیست، همه اینها به خاطر هیلی بیبر است. تعداد زیادی از راه‌ اندازی‌ ها و گرایش‌ های جدید بر اساس میوه‌ها هستند. مانند Glow Recipe Strawberry Pore Drops یا مانیکور محبوب شیر توت‌ فرنگی اما بیبر در سال 2022 وقتی نماد خود را

تابستان یک دختر توت فرنگی بود و برای هیچ کس تعجب آور نیست، همه اینها به خاطر هیلی بیبر است. تعداد زیادی از راه‌ اندازی‌ ها و گرایش‌ های جدید بر اساس میوه‌ها هستند. مانند Glow Recipe Strawberry Pore Drops یا مانیکور محبوب شیر توت‌ فرنگی اما بیبر در سال 2022 وقتی نماد خود را رها کرد، دختر توت فرنگی بودن را به یک چیز تبدیل کرد.

تابستان امسال، او به شدت به زیبایی الهام گرفته از توت فرنگی متمایل شده است، و معلوم شد که در تمام مدت به جدیدترین عرضه خود اشاره کرده است.

بیبر می گوید: «فلسفه مراقبت از پوست من این است که اساساً شبیه یک دونات لعاب دار به نظر برسم. من همیشه پوستی آبدار، شبنم دار و لذیذ می خواهم، و این اخلاق تا کنون کل مجموعه محصولات رود من را مشخص کرده است. من احساس کردم کار مستقیم با کریسپی کرم با توجه به اینکه آنها به خاطر دونات های لعاب دارشان نمادین هستند کار بسیار سرگرم کننده ای بود.

با این حال بهترین بخش؟ این یک لمس کامل برای آرایش توت فرنگی است که بیبر از آن سیر نمی شود. بیبر در مورد روند آرایش می‌ گوید: «تمام تابستان به این ظاهر علاقه داشتم. من عاشق صورتی برافروخته، گونه‌ های آفتاب‌ زده و رنگ‌ های طبیعی زیبایی هستم. می‌دانم که این نگاهی است که بسیاری از مردم قبلاً انجام داده‌اند، اما دیدن سرگرمی‌ های نسخه من بسیار سرگرم‌ کننده بود، و نمی‌ توانم منتظر دیدن آرایش توت فرنگی به عنوان آخرین مرحله در روال‌ ها باشم!»

برچسب ها :

ناموجود