تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
کد خبر : 5649

آتلیه جهانی آنجلینا جولی در نیویورک مستقر خواهد شد

آتلیه جهانی آنجلینا جولی در نیویورک مستقر خواهد شد

آنجلینا جولی ، ملک واقع در منهتن را که زمانی خانه و استودیوی اندی وارهول و ژان میشل باسکیا برای گروه لباس او بود، را برای همکاری با افراد خلاق در سراسر جهان راه اندازی کرده است. یک منبع نزدیک به آتلیه می گوید: حفظ فضا و تاریخ هنر مستقیماً از اهداف اصلی آتلیه جولی

آنجلینا جولی ، ملک واقع در منهتن را که زمانی خانه و استودیوی اندی وارهول و ژان میشل باسکیا برای گروه لباس او بود، را برای همکاری با افراد خلاق در سراسر جهان راه اندازی کرده است.

یک منبع نزدیک به آتلیه می گوید: حفظ فضا و تاریخ هنر مستقیماً از اهداف اصلی آتلیه جولی در مورد پایداری این فضا مرتبط است.

جولی در ویدئویی که در اینستاگرام خود و اینستاگرام آتلیه اش منتشر کرد، اعلام کرد: «یک امتیاز برای بودن در این فضا. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با جامعه و خلاقیت به میراث هنرمندان آن احترام بگذاریم و ارج نهیم.

“برای کسانی که نمی توانند به ما در شهر نیویورک بپیوندند، ما در حال طراحی یک انجمن آنلاین و مقصدی برای ایجاد همکاری با شما هستیم”

بلافاصله پس از اینکه این بازیگر و کارگردان 48 ساله ابتکار مد و دوستدار محیط زیست، فاش کرد که اولین همکاری گروهش با برند لوکس Chloé و مدیر خلاق آن Gabriela Hearst خواهد بود.

جولی در بیانیه ای اینستاگرامی نوشت: طراحی با گابریلا هرست یک امتیاز بود و امیدوارم همه خانم ها در این مجموعه احساس راحتی و زیبایی کنند.

آنجلینا گفت آتلیه جولی مکانی است که «همه می‌توانند در آن بسازند» و «برای افراد خلاق برای همکاری با خانواده‌ای ماهر و متنوع از خیاط‌ ها، الگوسازان و صنعتگران متخصص از سراسر جهان».

جولی از خیاطان ساکن نیویورک دعوت کرد “که کیفیت و خلاقیت را درک می کنند” تا به جمع او بپیوندند و نوشت: “اولین آتلیه در نیویورک خواهد بود، این فراخوان برای خیاطانی است که در آنجا زندگی می کنند. امیدواریم دیگران نیز باشند. به محض اینکه یک خانواده جهانی بسازیم.”

تنها شرط غیر از تجربه خیاطی و قرار گرفتن در نیویورک؟ “جسور باش.”

جولی افزود: “همه می توانند به هر طریقی به آن بپیوندند.” هر مشتری بخشی خواهد بود. و هر کسی که به صورت آنلاین یا در بسیاری از رویدادها بازدید کند یا شرکت کند، بخشی از آن خواهد بود.”

او ادامه داد «تیم متنوعی از جمله کارآموزی برای پناهندگان و سایر گروه‌های با استعداد و کم‌ تقدیر با موقعیت‌های شأن و منزلت مبتنی بر مهارت را گرد هم می‌آورد» و آرزو می‌کند که «همانطور که با صنعتگران و سازندگان جهانی کار می‌کنیم، امیدواریم بتوانیم به اشتراک‌گذاری کارها هم کمک کنیم.

برچسب ها :

ناموجود