آرایش چشم دیگر محدودیتی برای همراهی با مهمانی یا جشن ندارد. در میان بسیاری از انواع ایده‌های آرایش چشم رنگارنگ، چشم‌های اسموکی در بیشتر موقعیت‌ها شیک‌ترین و مناسب‌ترین هستند. اسموکی، به عنوان یک تکنیک آرایش، اعتقاد بر این است که یکی از بهترین، شیک ترین و معروف ترین آرایش های مدرن است. در اسموکی آیز، باید سه رنگ استاندارد سایه چشم را در نظر بگیرید: یک سایه بسیار تیره، چیزی روشن یا متوسط و سایه کاملا روشن. سه رنگ مختلف برای مشخص کردن ظاهر دقیق و چشمگیر ترکیب شده اند. این سبک تیره بهترین انتخاب برای یک جشن یا شب قرار می باشد.

معمولاً آرایش چشم اسموکی به عنوان یک آرایش شب خیره کننده شناخته می شود و معمولاً تصور می شود که مناسب و چشمگیر است. صرف نظر از این، چشم دودی تنها در ساعات شب نیست. حتی پس از طلوع آفتاب می توانید ظاهر چشم دودی مناسبی داشته باشید. چشم‌های اسموکی کلاسیک معمولاً از ترکیبی از رنگ‌های خیلی تیره ساخته می‌شوند و شامل رنگ‌های نزدیک به خاکستری، سیاه و قهوه‌ای می‌شوند. چشم اسموکی به دلیل تطبیق پذیری آن می تواند به بسیاری از ایده های نوآورانه سایه چشم دیگر تبدیل شود.

مردم در مورد بسیاری از انواع منحصر به فرد آرایش چشم دودی صحبت می کنند که این سبک را برای رویدادهای مختلف فراتر از یک شب خاص عالی می کند. اما لازم نیست باور کنید یا فرض کنید که نمی توانید این ظاهر چشم دودی را فقط به این دلیل که ساعت دو بعد از ظهر است امتحان نکنید.

ایده های آرایش چشم اسموکی

خاکستری مایل به آبی

این آرایش چشم کمی نرم تر و سازگارتر از ایده های آرایش چشم رنگارنگ معمولی است. این تکنیک آرایش را به رنگ برهنه کم رنگ حفظ می کند تا زمانی که رنگ تیره تری را به شدت در گوشه بیرونی به ارمغان بیاورد. علاوه بر این، سایه چشم با رنگ تیره عمیق دقیقاً در چین و چروک چشم می ماند تا استخوان ابرو را نرم نگه دارد.

مدل آرایش چشم اسموکی ساده

این ظاهر چشم اسموکی ، خط چشمی پر زرق و برق و ضخیم و تیز را با یک چشم خاص ترکیب می کند. برای به دست آوردن این ظاهر زیبا، از یک برهنه براق به جای یک سایه کدر برای گوشه داخلی و وسط پلک استفاده کنید. علاوه بر این، ممکن است بخواهید از خط چشم بالدار تیز استفاده کنید و آن را با سایه عمیق‌تر گوشه بیرونی خود ترکیب کنید تا بافتی غوطه‌ور و منحصر به فرد داشته باشید.

مدل آرایش چشم اسموکی مشکی زیبا

این ظاهر خاص بسیار دراماتیک، تاریک است و می تواند در شب کاملاً مناسب شما باشد. متفاوت از بقیه مدل های چشم اسموکی که به تدریج از گوشه داخلی به بیرون تیره می شوند، این مدل سایه رنگ مشکی را در کل پلک اعمال می کند. بنابراین، برای لعاب یکنواخت، دقیقاً به رنگ ملایم‌تری نزدیک به استخوان ابرو ترکیب می‌شود.

اسموکی با زرق و برق

این یک ظاهر پیچیده است که یک چشم اسموکی معمولی را در امتداد یک چین برش ظریف ترکیب می کند. شما باید یک سایه مایل به سیاه درست بالای چین پلک و یک سایه رنگی براق ملایم در سراسر پلک خود قرار دهید تا کنتراست زیبایی و چشمگیر ایجاد کنید. هر آرایش چشم دودی از ترکیبی متفاوت از سایه‌های تیره‌تر و روشن‌تر تشکیل شده است که همه آن‌ها را به تنهایی متمایز و زیبا می‌کند.

اسموکی طلایی

یک مدل چشم دودی مسی براق و شیک برای فصلی مانند پاییز عالی است زیرا از رنگ های خیلی تیره مانند خاکستری یا مشکی استفاده نمی کند. برای رویدادهای کمی رسمی در روز به خوبی کمک می کند. رنگ‌های مسی پر زرق و برق با رژلب قرمز مات یا هر رنگ تیره به خوبی هماهنگ می‌شوند.

 

اسموکی بنفش تیره

انواع مختلفی از سایه های بنفش به طور مکرر به جای برهنه، قهوه ای یا هر رنگ تیره برای استایل چشم اسموکی استفاده می شود. رنگ بنفش گزینه ای باورنکردنی برای پوشیدن است زیرا رنگ کل ظاهر شما را افزایش می دهد و در عین حال آن را به رنگ تیره و چشمگیر حفظ می کند.

مایل به قرمز مایل به قهوه ای

این خاص یک تصویر عالی از نحوه ظاهر یک چشم دودی پلاس برهنه است، که باعث می شود شما نه خیلی اضافی و در عین حال خیلی زیبا به نظر برسید. این ظاهر بسیار متنوع است و می توان آن را در بسیاری از موارد استفاده کرد. روشی که این چشم اسموکی سایه‌های روشن و تیره را با هم ترکیب می‌کند، آن را عالی می‌کند که برای آرایش روزانه چشم رایج نیست، اما همچنان بسیار نرم و جذاب است.

 

ترکیب ارغوانی با تلنگر دراماتیک

یک بهم ریختگی ارغوانی زیبا روی چشم دودی سنتی، ظاهری است که ارزش تحسین دارد. با کمک به سایه رنگ ارغوانی مستقیماً در سراسر پلک شروع کنید و به سمت چین بالای آن ترکیب کنید. همراه با سایه تیره رنگ قهوه ای، به سایه از لبه خارجی به مرکز کمک کنید تا نگاه عمیقی به لبه دیگر چشم شما ایجاد کند.

برنز درخشان با خط چشم ضخیم

می توانید آرایش چشم خود را با استفاده از یک براق کننده رنگ مسی بر روی لبه داخلی چشم خود شروع کنید که ظاهری برجسته ایجاد می کند. سپس رنگ را روی پلک خود بکشید تا ترکیب شود. با استفاده از رنگ قهوه ای مات، آن را با چین و چروک ترکیب کنید و به آرامی به سمت بیرون بکشید، و حالا به آرامی لبه خارجی چشم خود را افزایش دهید و به آرامی در وسط چشم خود ترکیب کنید. مداد خط چشم را بکشید تا یک خط سنگین از داخل به گوشه بیرونی ایجاد کنید و برای نتیجه با یک حرکت تلنگر کامل کنید.

بنفش با ظاهر مطلق نقره ای ترکیب شده است

یک سایه قهوه ای مات و مات را به همراه چین آرایش شده خود ترکیب کنید، سپس آن را به سمت بیرون خم کنید تا استخوان ابروی برجسته شده باشد. یک رنگ بنفش زیبا و شدید بگیرید، روی پلک خود بگذارید. از یک نقره ای براق استفاده کنید، این رنگ را زیر خط پایین چشم برس بزنید. برای داشتن ظاهری زیبا، خط چشم و ریمل بزنید.

نقره ای با پوشش مشکی

برای این دودی چشمی که به زیبایی انجام شده است، باید یک سایه چشم مشکی لک دار بردارید و یک چین ریز از آن ایجاد کنید. سپس مقداری سایه چشم نقره ای براق روی آن قرار دهید تا چشمانتان بزرگتر و برجسته تر به نظر برسد.

اسموکی سبز مشکی

باید یک چین قهوه ای ایجاد کنید تا چشمانتان عمیق تر شود، سپس سایه چشم مشکی را روی لبه بیرونی چشمتان لکه دار کنید و سایه سبز را در مرکز پلک خود اضافه کنید. درخشندگی را به لبه داخلی چشم اضافه کنید تا ظاهری عالی ایجاد کنید.

نارنجی طبیعی

شما فقط باید مقداری سایه چشم نارنجی را روی بیشتر پلک خود قرار دهید و آن را با هم ترکیب کنید تا ظاهری صاف و نرم ایجاد کنید که می تواند در هر مهمانی یا یک روز معمولی استفاده شود. برای زیباتر شدن ظاهر می توانید یک خط چشم ظریف اضافه کنید.

آرایش چشم تابستانی صورتی

این ظاهر می تواند بسیار ظریف و حمل آسان باشد. می تواند ظاهری بسیار برهنه ایجاد کند. شما این ظاهر را با ایجاد یک چین از رنگ صورتی ایجاد می‌کنید و سپس آن را با رزگلد وسط پلک خود ترکیب می‌کنید تا چشم‌های برجسته‌تری ایجاد کنید. خط چشم بزنید تا زیباتر به نظر برسد.