تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۲۰
کد خبر : 7135

دختران تابستان امسال موهای خود را مانند سوفیا لورن آرایش می کنند

دختران تابستان امسال موهای خود را مانند سوفیا لورن آرایش می کنند

مدل موی کلاسیک هالیوود نسل به نسل دوباره اختراع می شود و به آنها زندگی بسیار فراتر از صفحه نقره ای می بخشد. به چتری های آدری هپبورن یا فرهای بزرگ و حجیم بریژیت باردو فکر کنید. وقتی دو آیکون اصلی با چندین دهه فاصله از هم یک سبک دارند، وقت آن است که به

مدل موی کلاسیک هالیوود نسل به نسل دوباره اختراع می شود و به آنها زندگی بسیار فراتر از صفحه نقره ای می بخشد. به چتری های آدری هپبورن یا فرهای بزرگ و حجیم بریژیت باردو فکر کنید. وقتی دو آیکون اصلی با چندین دهه فاصله از هم یک سبک دارند، وقت آن است که به ظاهر توجه کنید. آپدو سوفیا لورن برای چندین دهه امضای این بازیگر بوده است و پاملا اندرسون در دهه 90 به آن تغییر هیجان انگیزی داد. پس از یک سال موهای الهام گرفته از پام، همه نگاه را به ریشه‌ های آن باز می‌ گردانند.

با ظهور مجدد روندهای دهه 90 در مو و مد، این ظاهر موی نامرتب همیشگی را که در دهه‌ های متمادی وجود داشته است، بازگردانده است. حال و هوای رمانتیکی با پیچ و تاب‌های نامرتب به شما می‌ دهد، با موهایی که در گرمای تابستان روی هم جمع شده‌اند، شما را خنک نگه می‌ دارد.

یکی دیگر از دلایلی که اپدو سوفیا لورن در همه جا وجود دارد این است که بسیاری از مدهای موهای داغ آن لحظه را ترکیب می کند. جای تعجب نیست که تابستان امسال دوباره این سبک را به خود اختصاص دهد.

مزیت این روند این است که متملق و انعطاف پذیر است. برای هر نوع مو و شکل صورت سازگار است، و آن حس ظرافت بدون زحمت را دارد. ظرافت اساسی در سبک سوفیا لورن وجود دارد. اگرچه بسیار پیچیده به نظر می رسد، اما کار می کند و بسیار ساده است.

اپدو سوفیا لورن روی موهای متوسط ​​تا بلند بهترین کارایی دارد، مخصوصاً با لایه‌های فریم‌ دار یا کوتاه‌ تر. مخصوصاً برای ایجاد ظاهری با بافت بیشتر در رنگ موهای تیره تر بسیار زیباتر به نظر می رسد.

این سبک می‌ تواند با سفارشی‌ سازی حجم و قطعات موی شل در مکان‌ های مختلف، شکل بیضی شکل ایده‌ آل را برای همه ایجاد کند. می تواند موهای نازک را ضخیم تر نشان دهد و در عین حال موهای ضخیم را متراکم کند.

برچسب ها :

ناموجود