تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۳۵
کد خبر : 5884

کیت هادسون ناخن بلوبری را ترند تابستانی می کند

کیت هادسون ناخن بلوبری را ترند تابستانی می کند

تابستان امسال، به نظر می رسد همه با یک لیوان سرد شیر زغال اخته یا بهتر است بگوییم ناخن های شیر زغال اخته خنک می شوند. بعد از اینکه زندیا در شوی بهار / تابستان 2024 مردانه لویی ویتون ظاهر شیرینی به نمایش گذاشت. و دوآ لیپا با همکاری ورساچه آبی رنگ خود، ناخن هایش

تابستان امسال، به نظر می رسد همه با یک لیوان سرد شیر زغال اخته یا بهتر است بگوییم ناخن های شیر زغال اخته خنک می شوند. بعد از اینکه زندیا در شوی بهار / تابستان 2024 مردانه لویی ویتون ظاهر شیرینی به نمایش گذاشت.

و دوآ لیپا با همکاری ورساچه آبی رنگ خود، ناخن هایش را با هم هماهنگ کرد، کیت هادسون با پوشیدن آن در مد جورجیو آرمانی پریو، ترند ناخن آبی مد بالا را زنده نگه داشته است.

در 5 جولای، هادسون تعدادی عکس در اینستاگرام در هفته مد پاریس منتشر کرد، ناخن های شیر بلوبری اش را در کانون توجه قرار داده است.

در این پست، این بازیگر موهای بلوند خود را در حالی که لباسی مشکی با ظاهری صورتی، گوشواره‌ها و حلقه‌های بزرگ پوشیده است ژست گرفته بود.

تمرکز روی جواهرات و ناخن های فوق العاده شیک او بوده است. ناخن های شیر بلوبری، بسیار شبیه به ترند ناخن های شیری “توت فرنگی” و “شکلاتی”، یک سبک از ناخن های حمام شیری هستند که همیشه مد هستند.

آنها سبک و دوست داشتنی به نظر می رسند که گویی مقداری شربت میوه ای را در لیوان شیر خود مخلوط کرده اید. درست مانند ناخن‌های شیری توت‌فرنگی و شکلاتی صورتی و قهوه‌ای با شست‌وشوی روشن‌تر، ناخن‌های شیری بلوبری نیز با رنگ آبی کم‌رنگ دنبال می‌شوند.

هنرمند مشهور ناخن سونیا میش گفته بود: “روند سایه های شیر میوه از ناخن آرتیست های کره جنوبی نشأت می گیرد، زیرا شیر توت فرنگی، شیر موز و شیر زغال اخته واقعاً نوشیدنی های محبوب در آنجا هستند.” ، روند شیر بلوبری رنگ خامه ای بیشتری دارد.”

میش می گوید با گرم شدن هوا، این روند عالی برای امتحان کردن است. سایه های کرمی و شیری همیشه برای هوای گرم سرگرم کننده هستند. رنگ آبی مایل به کرم به خوبی کار می کند، به خصوص در تابستان که پوست ما به طور طبیعی برنزه تر است.

برچسب ها :

ناموجود