تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
کد خبر : 6385

ترند رژگونه قرمز باربی به سرعت در حال گسترش است

ترند رژگونه قرمز باربی به سرعت در حال گسترش است

حرکت کن، رژگونه صورتی باربی! یک سایه جدید در شهر وجود دارد و باعث می‌شود رنگ قرمز… روی گونه‌هایتان دیده شود. پس از ماه‌ها ، رژگونه قرمز به لطف چند سایه شایع و توصیه‌ های یک آرایشگر افسانه‌ای، به عنوان رقیب شگفت‌ انگیز رژگونه تابستان 2023 ظاهر می‌شود. ترند رژگونه قرمز باربی چیست ؟ رژگونه

حرکت کن، رژگونه صورتی باربی! یک سایه جدید در شهر وجود دارد و باعث می‌شود رنگ قرمز… روی گونه‌هایتان دیده شود. پس از ماه‌ها ، رژگونه قرمز به لطف چند سایه شایع و توصیه‌ های یک آرایشگر افسانه‌ای، به عنوان رقیب شگفت‌ انگیز رژگونه تابستان 2023 ظاهر می‌شود.

ترند رژگونه قرمز باربی چیست ؟

رژگونه قرمز همیشه وجود داشته است، اما به به نفع صورتی ها، توت های گرم و صورتی های هلویی براق آلا نارس نادیده گرفته شده است. با این حال، رژگونه های گیلاسی، توت فرنگی و سیبی رنگ در اواخر سال 2022 از طرفداران محبوب رواج یافتند.

رژگونه قرمز کلید آن ظاهر بر افروخته و در عین حال طبیعی است. مانند ظاهر گونه‌های شما در دوران کودکی، تقریباً مانند خورشید که به آن نشانه‌ای از سوختگی داده است. معمولا به رنگ صورتی فکر می کنید، اما رنگ قرمز پیچیده تر است.

پس از وایرال شدن این ترند، رژگونه قرمز بار دیگر وارد چت شد و علاقه مندان به زیبایی و هنرمندان آرایش براش های خود را برداشتند بیش از 54.5 میلیون بازدید داشته و در حال افزایش است. رژگونه قرمز ساده ترین راه برای ایجاد یک برافروختگی طبیعی کامل روی پوست است. این روند واکنش طبیعی بدن به خورشید یا گرما را تقلید می کند. روی انواع رنگ پوست به زیبایی کار می کند و به راحتی می توان آن را برای ظاهر دلخواه شما سفارشی کرد، خواه فقط رنگ گیلاسی باشد یا قرمز روشن روی استخوان گونه شما.

چطور به ظاهر ایده آل برسیم؟

رژگونه قرمز به همان اندازه مرجانی و صورتی وفادار قدیمی شما کاربرپسند است. فقط مخلوط کنید، مخلوط کنید و مقداری دیگر را هم بزنید. مستقیماً روی سیب های گونه ها و پل بینی استفاده کنید و با انگشتان یا پایه بزرگ بیوتی بلندر به سمت بیرون حرکت کنید. می‌توانید آن را به تنهایی اعمال کنید یا آن را با برنزر ست کنید تا درخشش روز تابستانی آفتابی داشته باشید.

وقتی صحبت از سایه های رژگونه قرمز به میان می آید، شما باید فرمول های خود را انتخاب کنید. اکثر برندهای بزرگ زیبایی یک سایه قرمز در فهرست خود دارند.

اگر فرمول پودری را ترجیح می دهید، به نارس، مرجع رژگونه نگاه نکنید. رنگ قرمز مات پر جنب و جوش را برای برافروختگی صورت امتحان کنید. فقط از کوچک شروع کنید تابه یک سایه دلخواه برسید.

برچسب ها :

ناموجود