تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
کد خبر : 12370

کیم کارداشیان استایل دنج دختر گاوچران را به اشتراک می گذارد

کیم کارداشیان استایل دنج دختر گاوچران را به اشتراک می گذارد

کیم کارداشیان وقتی صحبت از استایلش به میان می‌ آید، کارش را راحت نمی‌ کند! روز سه شنبه، کیم مجموعه ای از عکس ها را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که لباس دختر گاوچران دنج خود را نشان می داد. او در شرح عکس ها نوشت: «اولین رودئوی من نیست. در اولین عکس، ستاره کارداشیان

کیم کارداشیان وقتی صحبت از استایلش به میان می‌ آید، کارش را راحت نمی‌ کند! روز سه شنبه، کیم مجموعه ای از عکس ها را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که لباس دختر گاوچران دنج خود را نشان می داد.

او در شرح عکس ها نوشت: «اولین رودئوی من نیست. در اولین عکس، ستاره کارداشیان ها روبه روی دوربین نشسته بود و روی تخت اخم کرده بود. موهای تیره مشخص او براق بود و زیر یک کلاه کابوی مشکی آویزان بود.

کیم این اکسسوری را با یک تاپ کراپ سفید و یک شلوار مشکی ترکیب کرد.

به نظر می‌ رسد که تصویر دختر گاوچران کارداشیان در انتشار با محیط اطراف او مطابقت دارد، زیرا مجسمه‌ های اسب کوچک روی قفسه‌ ای در پس‌ زمینه دیده می‌ شوند. همچنین ملیله های تزئینی روی مبلمان در سراسر اتاق پوشیده شده بود که حال و هوای عکس ها را بهبود می بخشید.

کارداشیان علاوه بر مدل لباس‌ های دختر گاوچران، استایل خود را نیز با حضور در نمایش مد لباس بهار 2024 Maison Margiela در هفته مد پاریس تغییر داد.

کارداشیان در حال عکس گرفتن با مادرش کریس جنر و خواهر کوچکترش کایلی جنر در کنار او، با یک لباس مجلسی مشکی شگفت انگیز شد.

کارداشیان همچنین در پستی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است، در حالی که برای نمایش آماده می‌ شد، پشت صحنه لباس‌ های جذاب خود به اشتراک گذاشت.

برچسب ها :

ناموجود