تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲:۱۱
کد خبر : 8501

کندال جنر و بانی بد برای شب قرار پاییزی بیرون می‌ روند

کندال جنر و بانی بد برای شب قرار پاییزی بیرون می‌ روند

کندال جنر و بانی بد این زوج جمعه شب در حال خروج از غذاخوری Cosme شهر نیویورک دیده شدند. ستاره 27 ساله کارداشیان ها با شلوار ساده مشکی ساق راست، یک ژاکت خاکستری که با گل و کتانی مشکی تزئین شده بود، شیک و در عین حال راحت به نظر می رسید. او یک کیف

کندال جنر و بانی بد این زوج جمعه شب در حال خروج از غذاخوری Cosme شهر نیویورک دیده شدند. ستاره 27 ساله کارداشیان ها با شلوار ساده مشکی ساق راست، یک ژاکت خاکستری که با گل و کتانی مشکی تزئین شده بود، شیک و در عین حال راحت به نظر می رسید. او یک کیف بزرگ به رنگ خرمایی به همراه داشت و چشمانش را پشت یک عینک آفتابی پنهان کرد.

رپر 29 ساله پورتوریکویی (بانی بد) شلوار جین روشن و پیراهن سفید دکمه‌ دار روی تی‌ شرت سفید و کلاه بیسبال آبی پوشیده بود. از فوریه، زمانی که آنها برای اولین بار با هم ارتباط برقرار کردند، جنر و بانی بد بارها با هم دیده شده اند، از جمله در مهمانی مت گالا، اسب سواری و در کوچلا.

ماه گذشته، این زوج در هنگام شرکت در کنسرت دریک در لس آنجلس، دیده شدند. عکس‌ ها جنر را به تصویر می‌ کشند که برای در آغوش گرفتن بانی بد  قرار دادن دست‌ه ایش روی صورتش، در حالی که بانی دست‌ هایش را دور کمر او حلقه کرده بود، در حالی که آن دو از موسیقی لذت می‌ بردند.

این دو همچنین ماه گذشته برای یک تعطیلات عاشقانه در آیداهو با هم سفر کردند. آنها قطعا عاشق و بسیار جدی به نظر می رسند.

روز سه شنبه، بانی بد در مصاحبه با Vanity Fair در مورد نقاط عطف روابط سنتی صحبت کرد. وقتی از او در مورد رابطه اش با جنر پرسیده شد، او گفت که نمی خواهد در مورد زندگی خصوصی اش هیچ چیزی را روشن کند زیرا هیچ تعهدی برای روشن کردن چیزی برای کسی ندارد.

او افزود: «کسانی هستند که می گویند هنرمندان باید این موضوع را تحمل کنند. من مجبور نیستم همه چیز را بپذیرم زیرا می خواستم هنرمند باشم. در پایان روز، شما به من گوش می دهید زیرا می خواهید. من شما را مجبور نمی کنم.»

در جای دیگری از مصاحبه، ستاره پورتوریکویی در مورد تمایل خود برای بهبود زبان انگلیسی صحبت کرد ظاهراً برای یک شخص خاص. او به اشتراک گذاشت که در حالی که قصد ندارد به این زودی ها به زبان انگلیسی موسیقی بسازد، اما با صحبت کردن بیشتر به این زبان روی تسلط خود کار می کند.

برچسب ها :

ناموجود